På tal om Ullared
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Många älskar ju uppenbarligen Ullared och det finns ju t.om. TV om stället.
Som en motpol så kommer här Peter Wahlbecks gamla goding.
Hata Ullared😃
/Maria
#0 Han stod ju på Gekås och försökte kränga skivan med mera för några år sedan. Det gick visst inte så bra; han sålde inte särskilt många exemplar. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1 Haha, det hade jag ingen aning om och jag gissar att han kunde räknat ut att det var fel försäljningsställe.😉
/Maria
#2 Han fick nog rätt bra betalt av Kanal 5 för att vara med i dokusåpan, och så fick han och familjen ju lite semester också. Så det gick säkert med vinst ändå. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tänk jag har aldrig varit till Ullared nån gång. Tror jag sett några minuter på tv-serien som gick förut. Närmare än så har jag ej varit.
#4 Du har inte missat något😃
/Maria
Nä jag vet 😃(av de som varit där i min bekantskapskrets).
Har faktiskt inte heller varit där, skulle kunna tänka mig att åka dit bara för att försöka förstå grejen. Hur kan det dra så? Är det verkligen SÅ mycket billigare? Kanske för den som bor inom rimligt avstånd.
Det går bussresor dit härifrån, men det är ju en bra bit. Man åker på kvällen, ska sova på bussen, är där hela dagen och ska sedan sova på bussen hem igen. Nääe, inget för mig. Eller så finns det möjlighet att åka buss dag 1, sen eftermiddagsshopping dag 1 och övernattning i stuga, förmiddagsshopping dag 2 och sedan hemresa. Men det blir ju dyrare såklart. Det behöver vara otroligt billigt för att man ska ta igen respengarna, tror inte att det i slutänden blir billigare än att åka till närmaste köpcentra en eftermiddag faktiskt, Eller?
Generellt sett är det lika billigt att handla i Knalleland har jag sett när jag kollat på olika priser i tv och här i affärerna!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ullared är inte min grej. Hata Ullared är roligt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hejsan allihopa, ,
Nej tack, inget Ullared för mig heller.
Va där för längelänge sen när barnen va små. Tyckte inte alls det va nåt märkvärdigt! 😂
HH 🙂