Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 406 ggr
Maria
2

Godmorgon söndag 14 augusti

Godmorgon på er.

Idag fyller min älskade man 60 år❤️

Vi ska äta kräftor med de "allraste" närmaste. Han är inte så förtjust i sina egna födelsedagar😉

/Maria

Soligajag1
1

Godmorgon 🙂 

Åhh, , så trevligt !! 60 år till o med!! Önskar er en mysig födelsedag med 

mycket skoj o värme!! Kram Kram 🌺 

Här hällregnar det , , blir en film o slappar dag!! 🙂

HH 🙂

Mooniq
0

Idag blir det dubbelpass på jobbet. Klarblå himmel och ljuvligt väder. Blir till att stå i dörrhålet då och då.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[PeterTM]
1

God morgon 🙂

Här öser regnet ner och har så gjort hela natten, rejäla vattenpölar på vår uppfart. Idag är jag påvätskad och därför gör vänsterhanden extra ont, jag kan inte använda den alls, så dottern eller frugan måste hjälpa mig att komma upp ur stolen. jag kommer inte att kunna jobba med något idag, den saken är säker, så det får bli lite enkla sysslor, jag ska mata mina minsta slangar bland annat.

[Leifsdotra]
2

Inte morgon längre, så jag säger väl bara hej😀 Har just ätit lunch och fick strax innan en inbjudan till grillkväll hos grannarna. Vi får räkna med att det blir svalt, men säkert trevligt! Innan vi ska dit tänkte jag hinna med sånt där tråkigt hushållsarbete. Tänk att man aldrig blir klar med det…

DesK
0

God kväll! Idag har det varit omväxlande väder, strålande sol till hällregn till strålande sol. Svärmor och ena svägerskan har varit här och vi har haft en riktigt mysig dag, grillat och ätit ute på altanen under tak 😊 Imorgon börjar allvaret igen….

/Désirée

Maria
3

Det är inte bra att fylla år precis i kräftsäsongen. Kräftorna kostade 598 kronor kilot😃 (havskräftor)

/Maria

Mooniq
0

Det gör ont i själen när havskräftorna kostar dyrt… 😮

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
1

Jisses Maria , , då fick ni äta dem med andakt, , 🙂

HH 🙂

Maria
2

Haha, ja men de var stora fina och smakade ljuvligt och det var ju en tröst.

/Maria