Godmorgon torsdag 4 augusti
Godmorgon! Snart dags att gå upp. Skönt med sovmorgon. Idag har jag båda katterna som sällskap i sängen. Det blev sent igår. Sonen hade bjudit hit sig med grillkött - kl 18. Trevlig idé men han kom kl 20 och så skulle det grillas - maten blev sent. Så i natt har min mage smält och det hårt inte blivit mycket sömn. Men trevligt var det :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 Det låter som en härlig kväll.
/Maria
Det var en härlig kväll! Bra idé av sonen att bjuda ;)
Det lät verkligen som en mysig kväll med sonen!! Grillmat som är så gott , kan tro att magen din va i uppror aggeelin 🙂 🤢
Ha en fin Torsdag!! Kram 🙂
HH 🙂
God aftonkvist 🙂
Idag har jag varit med på en shoppingtur hör och häpna, men jag satt kvar i bilen medan fru och dotter shoppade skor. Dottern behövde till tandregleraren för att justera sin tandställning, det var egentligen den utlösande faktorn till varför det blev en tur till staden (Uppsala).
Jag följde med för att jag övertalat frugan att ta en sväng till uppfödaren av foderdjur, jag behövde köpa ett par säckar pellets till mina egna möss och ett hundrapack frysta möss till mina långsmala husdjur. Dessutom behövde jag köpa in några nya levande möss för att få in friskt blod i besättningen.
På bilden en vild husmus som envisades med att ta sig in i mina burar. Jag släppte ut den gäng på gång, den åt sig så tjock varje gång inne i buren att den inte tog sig ut igen. Till slut lät jag den vara kvar inne i en bur ett bra tag och då fick den ungar med en av mina, sedan tog den sig ut för att aldrig komma tillbaka. Dålig farsa 😉
😂Ja, han ville bara ha gratis mat och sex!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#4 Vilken liten rackare😃
/Maria
#4 Ja det är bäst att akta sig från tråkig shopping 😂och lägga tid på viktig inhandling istället!