Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 594 ggr
aggeelin
1

Godmorgon lördag 23 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2

Mårning. Idag uppskattar jag en mulen start på dagen, igår var det fullt solsken och jättevarmt. Min kropp supersparar vatten och såna dagar är det maskros och fänkål som dricks i massor (vattendrivande). Idag är min kropp mitt vanliga jag igen 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

stina63
2

God morgon
Lite trött ännu haha. Sovet som en kratta i natt.
Funderade på vilken dag de var idag. Kom på två saker. Antagligen är de lördag eller annan dagSkrattar Hjärnan har tagit semester
Ha en skön solig dag

Maria
2

Herregud. Jag har sovit ända till nyss. Det är nog rekord detta året.😮

/Maria

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Låter bra att ni kopplar av! Här ännu en skön sommardag med lite kyligt blåst.

Maria
2

Idag är det varmt. Moritz den gamle katten ligger inomhus medans den "lille" är ute i skuggan och jagar flygfän.

/Maria

Maria
3

Min man håller på att bygga en ställning till katterna i trädgården. Från början så är det ett stöd för vårt persikoträd som ser aningen ledset ut i år så nu kanske katterna kan få kul istället😉

/Maria

stina63
2

Ja idag är det varmt.. njuter lite inomhus, Funderade på klippa gräset men väntar tills måndag

DesK
2

Kväller…..Här har vi haft en fin dag med vegansk grillning med hela min familj och en del av Eriks familj, riktigt mysigt 😍

/Désirée

Tarotstollan
1

Här har varit fruktansvärt varmt idag, orkade inte upp ur sängen innan kl. var 17.30. Har ett tryck i huvudet som inte släpper, det spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker. Tur att det ändå inte är riktig huvudvärk. Ser nu på vädret att de lovar ännu varmare i morgon!🤦‍♂️🤐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
1

Här har det oxå varit en så hetta , , ☀️ Men hellre värme än regn hela dagarna!!! 

Förstår att det är jobbigt med huvudvärk o så ( hade det med en dag) 

Hoppas du mår bättre idag Tarotstollano kan njuta av dagen!! 

Kram Kram // soligajag1

HH 🙂

aggeelin
0

#6 så roligt med katträd! Det kommer de att gilla!