Godmorgon lördag 23 juli
Mårning. Idag uppskattar jag en mulen start på dagen, igår var det fullt solsken och jättevarmt. Min kropp supersparar vatten och såna dagar är det maskros och fänkål som dricks i massor (vattendrivande). Idag är min kropp mitt vanliga jag igen 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon
Lite trött ännu haha. Sovet som en kratta i natt.
Funderade på vilken dag de var idag. Kom på två saker. Antagligen är de lördag eller annan dag
Hjärnan har tagit semester
Ha en skön solig dag
Herregud. Jag har sovit ända till nyss. Det är nog rekord detta året.😮
/Maria
Idag är det varmt. Moritz den gamle katten ligger inomhus medans den "lille" är ute i skuggan och jagar flygfän.
/Maria
Min man håller på att bygga en ställning till katterna i trädgården. Från början så är det ett stöd för vårt persikoträd som ser aningen ledset ut i år så nu kanske katterna kan få kul istället😉
/Maria
Ja idag är det varmt.. njuter lite inomhus, Funderade på klippa gräset men väntar tills måndag
Kväller…..Här har vi haft en fin dag med vegansk grillning med hela min familj och en del av Eriks familj, riktigt mysigt 😍
/Désirée
Här har varit fruktansvärt varmt idag, orkade inte upp ur sängen innan kl. var 17.30. Har ett tryck i huvudet som inte släpper, det spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker. Tur att det ändå inte är riktig huvudvärk. Ser nu på vädret att de lovar ännu varmare i morgon!🤦♂️🤐
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Här har det oxå varit en så hetta , , ☀️ Men hellre värme än regn hela dagarna!!!
Förstår att det är jobbigt med huvudvärk o så ( hade det med en dag)
Hoppas du mår bättre idag Tarotstollano kan njuta av dagen!!
Kram Kram // soligajag1
HH 🙂
#6 så roligt med katträd! Det kommer de att gilla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet