Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 864 ggr
stina63
0

Årets inkomstdeklaration

Har ni fått skattelapparna?
Blev de kvarskatt eller fick ni pengar tillbaka
Själv trodde jag att jag skulle få betala tillbaka eftersom de blev lite ändringar med pensionssparandet
Men eftersom jag betalar gåva till ett barn utomlands så blev de plus

Maria
0

Vi brukar få pengar tillbaka och det blev så i år igen😉

/Maria

Stallmima
0

Får tillbaks    👍

TjockaBerta
0

Alltid restskatt. Blev dock lite mindre än jag räknat med. Men det ägts upp av bilservice den här månaden :(

>>>Malum domesticum<<<

aggeelin
0

Jag trodde också att jag skulle få restskatt pga ändrade regler för pensionsparande. Jag har, som dig Stina, pengar som går till utbildning för flickor i Indien, så jag fick 300 kr tillbaka!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
0

Deklarerade för ca två veckor sedan via Skatteverkets app. Sen kom pappren nån vecka senare🙂Får tillbaka en tusenlapp ungefär. Skulle vara nöjd om det bara så vore 2 kronor, så länge det inte är minussaldo!

/Christina

flisan708
0

Restskatt i år igen.

stina63
0

Ja de är inte roligt få restskatt, jag är nöjd bara de är lite man får tillbaka,
Jag får 2400 tillbaka.. Blev chockad ändå. Tänkte jösses så mycket

Tarotstollan
0

Skall få tillbaka några 100 lappar. Fick samma besked förra året men då pengarna kom, fick jag tillbaka ungefär hälften av vad som lovats och jag hade inte ändrat något! Så jag vågar inte hoppats att det blir så mycket som det sagts!😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Leffe
0

För andra året på raken får jag tillbaka

Åsa S
0

Nästan 10 000kr i restskatt, så kan det gå då man renoverar hemma jag fick ju inte så mycket rotavdrag som var ifyllt.

stina63
0

*10 Åsa de är inte roligt få så hög restskatt..
Idag fick jag hjälpa pappa via datorn, Blev tillslut att jag fick skicka kopia av adressen till skatteverkets hemsida via gmail.
För jag vet inte vad de var för något han fick fram.. Men vi fixade de tillslut han kom in kunde deklarera.