Godmorgon lördag 2 april
GODMORGON PÅ er! Tiden springer, redan lördag. Nu tar jag sovmorgon. Önskar er alla en riktigt fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon igen! Dags att gå upp och fånga dagen! Jag är beordrad att göra tre pajer och ta med bort. Så först frukost och sen matlagning.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmiddag
Den andra april redan, Så skönt,
Jobbkväll idag, Önskar er en skön helg
Ja tänk att det redan är april. Jag har inte riktigt hängt med känns det som😃
/Maria
Godkväll!
Jag börjar tro att min kropp hatar mig på riktigt.. Inte nog med att jag har magkatarr + sura uppstötningar, halsont och kräkningar + feber och halsont som i en halsinfektion och dessutom huvudvärk som en biverkning av min magmedicin så fick magen för sig att krångla lite extra idag. Typisk IBS-mage med ont + toasittning där jag fick väldigt ont i rumpan efteråt OCH så kom min mens på det. Det är lite så man sitter och funderar över vad som kommer härnäst.. mask i magen? Bruten tå? Öroninflammation? Migrän?
Eftersom man blir lite orkeslös så har jag iaf haft en del tid att spendera på serier, och det är väl tur det! Har sett drygt 20 avsnitt sedan igår. :O
Hoppas ni andra är friska och krya och haft en bra lördag!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#4. Krya på dig Carrosh, det låter inte så roligt i ditt liv just nu!🤗🌺
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#5 Tack så hemskt mycket! Det är mycket bättre nu. Ingen feber, mindre ont i halsen och knappt någon huvudvärk alls :) 🙂
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!