Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 627 ggr
aggeelin
0

Godmorgon lördag 12 mars

Godmorgon på er! nu ska jag ta sovmorgon till halv tio!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leffe
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hat suttit och redigerat några bilder från fredagens utflykt till Lötsjön i Sundbyberg. Under lördagen ska jag ev till Skansen och fota

Maria
0

God morgon på er.

Såg en bra film i går kväll med Emma Thomson och Tom Hanks.

"Saving Mr Banks" som handlade om när Walt Disney kämpade om att få rättigheterna att göra film om Mary Poppins. En ganska sorglig film men mycket bra.

/Maria

Toyan
0

God morgon!

En sån fin bild Leffe, svanar är så vackra.

Här lättar dimman nu, det finns hopp om att solen kommer fram.

Trevlig lördag till er🌺

flisan708
0

God morgon!! -4 grader ute och solen tittar fram då och då. Njuter denna förmiddag av lugnet innan kvällsjobb. Njuter av lugnet och inte behöva vara bråttom och bara få njuta av sitt morgonkaffe. Vem tror ni vinner mello ikväll? Ha en trevlig helg!!

Maria
0

Så nu har jag lagat "Pork al latte". Det ska bli gott sedan.

/Maria

stina63
0

God kvälls

Så vacker bild Leffe

Har nyss kommet hem efter varit borta hela dagen. Nu städar jag lite., ett måste tyvärr Men ska ta en paus

Ha en skön lördag

Vixxen
0

#1 Fantastisk bild Leffe!

Leffe
0

Jag har under dagen suttit och redigerat en massa bilder från förra året. Sedan fick jag plötsligt ett anfall och började städa databokhyllan

Tarotstollan
0

#8. Ta det lugnt Leffe, dammet ligger kvar till i morgon! Jag talar av egen erfarenhet!😉  Vacker svan!

Har sovit länge och sovit gott för en gångs skull!👍
Satte på tv vid 18 och har i stort suttit här sedan sist. Väntar på att få veta vem som vinner Melodifestivalen. Under tiden skall jag försöka att fixa lite mat också, går inget vidare!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Leffe
0

#9 Det är tur man har syrgasen med tanke på hur dammet yr från bokhyllan😃

Tarotstollan
0

#10. Jag använder mask själv när jag dammsuger. Annars rinner näsan och jag nyser som en dåre. Om jag skall damma måste jag våt damma annars är det mask då också som gäller.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[KattaBol]
0

God afton

Här skulle vara finväder idag, men solen som visade sig i morse försvann redan vid tiotiden, så det bleven i huvudsak grå dag. Nu när snön äntligen smält undan, pratas det om nya decimetrar av det vita på söndag.

Jag har varit sänkt av influensan i precis en vecka nu, det är precis att jag orkar gå till brevlådan och tillbaka, kanske 30 meter. Längtar verkligen tills det är över.

Vixxen
1

😃 Det är inte den 12:e idag! Förstår att du varit ordentligt sjuk i flunsan ! 😉