Godmorgon söndag 21 feb
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 🙂
Godmorgon från Göteborg.
Det ser nästan ut som om solen tittar fram😮
/Maria

God förmiddag!
Här kikar en svag sol fram, hoppas hon vågar visa sig mer☀️
Skön söndag till er.
Sen frukost idag. Vi har haft en lång sovmorgon. Här ser det ut att bli en mulen dag och dag och det ser nästan ut att komma lite snö.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu har jag städat badrummet. Hur kul är det??? Nu är bara lilla toaletten kvar.
/Maria
Godmiddag
Håller på tvättar och ser nu att katttussar är lite här och där, Så de blir att ta fram snabelmonstet
Var ute hade så skoj trevligt,. dansade så fötterna behöver vila idag
Ha en skön söndag
God middag
Två plusgrader, tungt att skotta, snön väger enormt mycket, orkade inte ens tippa en halv skyffel.
God middag!
Solen skiner här, men har tvätt- och packdag här idag, så blir inte så mycket tid utomhus för min del. :(
Ska packa för att åka hem och hälsa på familj och vänner i Sthlm nästa vecka.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Idag har jag köpt en målarbok för vuxna och färgpennor på Panduro. Jättefina motiv.
Det får bli som lite terapi.🙂
/Maria
#9 Vad roligt! Vilken bok blev det?
\m/
Åh, den har jag också! Fick den i julklapp och har redan hunnit med ett par sidor i den 😃 Har även Secret Garden, den kan jag varmt rekommendera också, om du vill ha lite blommotiv emellanåt. :) Vad blev det för pennor?
\m/
#12 Det var de två jag valde emellan😃
Jag har massa pennor redan så jag köpte "Faber-Castell. 24 pennor som går att flyta ut med vatten som akvarell.
/Maria
#13 Ah, där ser man! Köper du den andra så kommer du nog inte ångra dig, ifall du gillar den du köpte nu :)
Åh, då håller jag tummarna för att man får se hur det blir sen :)
\m/
Hemliga trädgården har jag också och målar lite då och då i. Har precis beställt Havens hemligheter. Konstigt att de finns att köpa både på engelska och svenska i Sverige, bilderna är ju universella!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#15 Beror ju lite på texten inuti. Om man vill ha svensk eller engelsk text, precis som med andra böcker.
Märkte dock att den engelska varianten av Hemliga Trädgården på Panduro hade bättre papperskvalitet än den svenska som fanns på Akademibokhandeln. Vet inte om det är samma med Lost Ocean.
\m/
#16. Ok, bra att veta. Inget som jag tänkt på då jag tittat på dessa böcker lite överallt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!