Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 392 ggr
aggeelin
0

Godmorgon onsdag 10 februari

Godmorgon på er!

Här regnar det! Usch! Det vore skönare med riktig februari ute.  Regnet vräker ner.

Vad ska du göra idag?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon!

Här har regnet fullkomligt hällt ner☔️ Dagen ska jag mest ägna åt att ta hand om mig själv.

Ha en trevlig onsdag🌺

stina63
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag

Jösses februari är en mörk tråkig månad,, Känner mig som en björn som vill sova hela tiden,,
Så svårt de är att stiga upp ur sängen. Så lätt att somna om på morgonen,
en dag till att jobba
Ha en skön onsdag

flisan708
0

God kväll!! Jobbat idag och efter jobbet lämnat blod. Jobbar lite hoppigt nu men det passar mig nu. Här har halva dagen bestått av snöblandat regn. Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Tarotstollan
0

Här har snöblandat regn vräkt ner under dagen. Jag gjorde som björnen, vände på kudden och sov vidare. Om inte annat så gör mörkret att man sover bra! Vaknade för några timmar sedan!😉
Ser att det ligger en tunt snöblask på gräsmattorna, på gatorna är det borta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carrosh
0

Kväller!

Sitter lite med andan i halsen. Tyckte det lät lite konstigt i trappen när någon kom in och sen ryckte någon i vår dörr strax därpå. Vart lite livat här i trappen under två nätter (folk som pratar och skrattar när de är på väg in eller ut), så ska väl ner till bovärdskontoret och prata med dem imorgon. Men man börjar ju undra vad det är för folk som rycker i dörrarna, och om den personen ryckt i fler. 🤔

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Tarotstollan
0

#5. Usch, vad otäckt!
Jag blir också rädd när det händer, fast nu är det många år sedan.  Vi har portkod nu och efter kl.20.00 kommer ingen in om de inte har nyckel.

Carrosh
0

#6 Det är låst här också efter nio på kvällen, men ingen portkod. Tyckte det lät lite småkonstigt i porten precis innan, när personen kom in, nästan så jag väntade mig en ryckning i dörren, fast hann aldrig tänka tanken innan det ryckte i dörren. Jag undrar om det rycktes i några andra dörrar också..

\m/

Tarotstollan
0

#7. Kanske någon som var full och gått till fel dörr?
Hade en som två fredagar i rad kom och ryckte och försökte ta sig in med nyckel i min dörr för många år sedan. Jag öppnade aldrig dörren men pratade med honom genom dörren och sa att han gått fel. Det visade sig sen att han gått till fel trappuppgång i fyllan och villan! 😉

Carrosh
0

#8 Det lät inte direkt som någon fyllegång i trappen, men det vart lite smålivat i lägenheten ovanför strax därpå (en hel del dunkande, ungefär som om de kastar skor i golvet), som höll på fram till halv 2 ungefär (alltså, 2 timmar). Men det har vart lite livat här nu de två nätterna innan, så får väl bita i det sura äpplet och prata med dem på bovärdskontoret tror jag.

\m/