Vad gör du nu?
Spännande bok agge, Har inte läste den men värkar spännande, Berätta gärna sedan vad du tyckte om den,
Själv sitter jag och tittar på året med kungafamiljen
Ska försöka läsa fort nu ;)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag sitter vid datorn och gör det sista på min uppsats i samhällskunskap som måste lämnas in idag. Jag njuter också efter den härliga kväll jag har fått med min fästman. Vi firar 4 år idag och han överraskade mig med tacos, tända ljus och efterrätt (fruktsallad med grädde). 😍
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Sitter framför datorn och tittar samtidigt på filmen "Notting Hill".
Den står mest på i bakgrunden då det inte finns något annat av intresse på burken just nu!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nu ska jag lägga mig, helt slut,,
Sitter vid datorn och surfar runt. Sovit bort stora delar av dagen pga feber, men börjar få huvudvärk av all sömn, så ska försöka hålla mig vaken ett tag nu. Funderar på vad jag ska hitta på, för har inte så mycket ork. :/
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Sitter försöker få ändan från stolen så jag kan ta på mig kläder och cykla till jobb,
Men jag drar mig lite. Snöar ute😃
Sista jullovsdagen för mig idag! Jag sitter i underställ och ska ut på powerwalk i kylan sen. Min man monterar några hyllor på köksväggen så misstänker att han stannar inne 🙂
Ikväll ska vi till vår favoritpub och äta middag som avslut på julledigheten!
/Christina
Håller mig inomhus då det är 7 minusgrader ute😃
Jag har ganska ont så det enda jag ska försöka få till idag är middagen som är tänkt att bli något av svärdfiskkotletter.
/Maria
Skall försöka tina upp lite av risgrynsgröten som stått på balkongen och nu är djupfryst!😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Dricker kaffe och funderar på om jag inte borde försöka få i mig något att äta. Är fortfarande febrig till och från, så känner mig rätt orkeslös. Tur det finns filmer och serier att sysselsätta sig med då! :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!