Prata i telefonen
Ja vad gör du när du pratar i telefonen?
Själv så går jag omkring pratar. Och kan sätta igång koka kaffe plocka undan saker😃
Jag går oftast med omkring eller grejar med något haha!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ha ha frida precis som jag,, 😃
#2 Blir rastlös på något sätt. SAmbon är likadan, måste göra något :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Rätt bra för då får man gjort något
Ja, jag går nog också omkring. Eller så sätter jag mig hos marsvinen för de blir så nyfikna då. 😛
Ja de är rätt konstigt man gör olika saker så fort telefonen ringer.
En del kladdar på papper och de har jag gjort också men oftast så går jag omkring plockar städar
Jag gör nog inget speciellt medan jag pratar. Jag sitter nog och latar mig i soffan eller pysslar med hundarna..
Lite olika, ibland tittar jag på tvn och skriver på datan, dukar fram mat på bordet, bryggar te, vattnar blommar eller så händer det att jag faktiskt bara pratar i telefonen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag tycker att om jag pratar med någon i telefonen går det inte att titta på TV eller kolla datorn samtidigt, precis lika lite som det går att köra bil på ett säkert sätt när jag pratar i telefonen, så därför gör jag absolut ingenting annat än lyssnar och pratar.
Allt beror nog på vem och om vad jag pratar med. Är det en förmiddag så passar jag på att dricka kaffe medans jag pratar.
#10 Så är det säkert, men jag brukar inte prata i telefonen mer än några sekunder eller högst ett par minuter. Därefter är det som skulle avhandlas klart. Jag umgås aldrig via telefonen och då blir det heller inte aktuellt att förströ mig under tiden 🙂
Oftast är det jobbprat - behöver jag anteckna så sätter jag mig ner och gör det -annars passar jag på att gå medan jag koncentrerar mig på samtalet. Jag försöker vara närvarande i det mesta jag gör.
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
Jag brukar klottra, något jag alltid har gjort och så sitter jag vid datorn lite ibland, mest det eftersom jag inte har någon bärbar telefon.
Var dig själv, det finns redan så många andra.
Brukar också göra annat när jag pratar i telefon. Har svårt att bara sitta still. Men oftast beror det på att folk ringer när jag är mitt uppe i något (t.ex. matlagning eller något annat jag inte kan avsluta), varpå jag använder handsfree och kan prata samtidigt. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag går oftast runt i lägenheten, vanligtvis mellan köket och vardagsrummet. Ibland kan jag ligga i sängen eller sitta vid datorn när jag är för lat för att strosa runt.
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 

Det beror på vem jag pratar med & vad vi pratar om. Är det något viktigt så sitter jag ner & koncentrerar mig, annars kan jag gå omkring & tex plocka undan något eller fixa kaffe.