Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 716 ggr
annia1
0

God Morgon annandag jul

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla god morgon annandag jul. 

Igår var det mulet och blåste en del och några grader plus. Just nu är det 2 grader kallt och det ska enligt prognosen kunna bli skapligt väder idag.  Var till syrran och fikade igår. Idag måste jag  iväg och handla ett par saker när jag kommit upp annars inget inplanerat. Förkylningen börjar äntligen gå åt rätt håll eller ja i alla fall håller febern på att ge sig.

Hoppas ni får en skön dag.

Bild från pixabay.

.

Maria
0

God morgon Annia och alla andra som vaknat. Du får krya på dig.

Här är fortfarande mörkt men det verkar inte blåsa så mycket som igår. Det är runt 5 grader varmt.

Vi ska hem till sonen och hans sambo en sväng.

/Maria

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här är soligt och 2 minusgrader idag. Det blåser fortfarande lite, men inte alls som igår när till och med terrakottakrukor med jord välte i blåsten. Nu ska jag till "jobbet" 😉

MariaG
0

God förmiddag.

Sitter o dricker dagens första kopp kaffe. Får se vad man hittar på idag.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

stina63
0

God middag

Ska snart iväg jobba

Jobbar kväll imorgon så jobbar jag delad tur
Ha en skön annandag jul

flisan708
0

God fortsättning!! -2 grader och sol. Sov länge idag men det var skönt. Inga jätteplaner för dagen men det är skönt. Ha en bra dag!!

Carrosh
0

God eftermiddag! Här blir det julfirande för min del. Har jobbat hela julen, så har inte fått fira något alls, faktiskt. Så ska bli kul att äntligen få komma i lite julstämning och äta en massa god julmat! :D

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[peter54]
0

Jag nåddes just av beskedet att en av mina kompisar dog igår, 32 år gammal, make och pappa till tre små barn. Han dog kl 12 i sin frus armar. Jag pratade med honom senast i förrgår, detta går inte att fatta … 😕

Carrosh
0

Beklagar förlusten av din vän, Peter!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Tarotstollan
0

#7. Så fruktansvärt ledsamt och stackars barn att missta sin pappa.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
0

#7 Så fruktansvärt…finns inga ord

/Maria

annia1
0

Peter, beklagar.

.