Godmorgon, lördag 5 dec
Godmorgon på er!
Jag önskar er alla en riktigt fin lördag!
Själv ska jag börja dagen med sovmorgon. Ingen som är förvånad förstår jag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu är jag klar med tre olika senaper till jul. En whiskeysenap. en stark senap som ska lagras i 14 dagar innan smaken kommit fram riktigt och en sötstark senap
God morgon 🙂
Här regnar det och det är 4 plusgrader, värsta vädret när det borde vara 20 cm snö och 10 grader kallt. Nu ska jag åka till veckans sista dialysbehandling 🙂
God morgon!!! 4 grader varmt ute, regn och moln väntar. Igår var det ösregn ute. Dagens plan är att gå på sy och pyssel dag med flera från mitt vävgäng. Symaskinen ska med. Ska bli kul!!! Önskar er alla en skön lördag!!
Godmorgon! Vaknade till en mörkgrå himmel.
Här regnar också en hel del och man får tända alla lampor inne för det är riktigt mörkt.
#1 Hemmagjord senap som är så gott…
/Maria
Godmiddag
Sov lite längre idag Skönt de, Men nu måste jag upp hehe, Kan inte ligga hela dagen
Ska på julmarkand idag Får se vad de bjuds på
Hemlagad senap olika sorter, Så gott
Ha en bra lördag
Senap är gott!
#8 Japp till korv, julskinka, i köttfärssås och i ärtsoppa
Jag ska göra julköttbullar idag och jag ska ha senap i köttfärsen! Det brukar bli goda köttbullar.
Gokväll gokväll!
Haft fruktansvärt ont i magen hela dagen (mina vanliga magproblem) och har jobbat, var nog tur att det var en lugn dag på jobbet. :) Kom hem och slängde mig direkt i sängen och däckade ett par timmar. Nu har jag ätit lite middag, tittat på serier och läst lite, och funderar på vad jag ska hitta på resten av kvällen.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag ska lägga mig och kolla lite streaming av serien The Walking Dead
Jag tror det blir till o streama lite serier här med. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!