Godmorgon fredag 4 dec
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här sitter jag och äter lite sen frukost. Jag har varit förkyld den här veckan så jag har unnat mig själv att ta det lite lugnt på morgonen. Jag har, trots det, jobbat långa dagar, nu flera veckor. Idag ska jag försöka ta mig hem före kl. 17. Jag måste fundera ut något gott att äta ikväll här hemma.
På lunchen ska jag tillsammans med några andra gå ut och äta lunch för en gångs skull. Det ser jag fram emot, efter lunchen blir det jobb - det är spännande att se hur jag ska ro iland detta. Ibland är det inte världens lättaste sak att jobba tillsammans med andra och en del är svårare än andra.
#1 Tror det är 4:e idag! 👍
#2 Du hann före 😉
God förmiddag på er.
Jag var hos gyn igår och de hittade både vätska i bukhålan och "någonting" som var 7 gånger 6 cm så nu ska jag på en magnetkamera av lilla bäckenet. Jag är ju inte den som oroar mig i onödan men visst väcker det en del tankar. Tycker det räcker med en hjärntumör 😉
Förövrigt blåser det ordentligt och knakar och låter överallt. Vi har ju en inhägnad liten trädgård men det blir någon slags turbulens så det hjälper inte med väggar och staket.
/Maria
#4 En hjärntumör är en för mycket tycker jag. Håller tummarna för att det är falskt alarm på det " nya".
#5 Tack. Det blir säkert bra.
/Maria
#3 Japp! 😃
#4 Låter inget vidare…
…men du verkar ta det med ro… Hoppas det inte är nåt! 🤔
Oj!
God eftermiddag
Nu har jag ledig hela helgen. så skönt,. Ikväll ska jag titta på finalen idol,
Hehe har ändrat till den 4 Agge😃
Jag tänker se "På spåret"🙂
/Maria
Har delvis sett "på spåret". Idol är jag inte så intresserad av.
Här har varit ruskväder hela dan.
Maria hoppas det är nåt godartat.
.