Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 684 ggr
aggeelin
0

Godmorgon lördag 21 nov

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Nu går solen upp och det är vackert ute med lite tunn snöskorpa på marken. Nu är det dags för frukost och sen ska jag och kusin ut och åka.Vi ska hälsa på vår moster.

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Frostigt och kallt ute. Hundvakter, så har 5 hundar istället för 3 haha!
Men fungerar bra. Ska ha kalas idag för mig och mamma  :) Hon fyllde år 11 nov,också jämt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carrosh
0

Godmorgon!

Precis kommit upp och dricker lite kaffe. Ska strax sätta igång och göra lite rödbetspaj till matlådan till jobbet. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
0

God morgon till er alla. Ska i väg hälsa på mina föräldrar. Hörs senare i kväll Ha en bra dag

Maria
0

Nu har vi handlat. Fy attan vad kallt det var ute. De första minusgraderna känns alltid extra bistra.

/Maria

Maria
1

Tur att vi numera kan tända en brasa hemma.

/Maria

[peter54]
2

God eftermiddag 🙂

Här har varit strålande sol hela dagen, 10 minusgrader i morse, men det var 4 minus på eftermiddagen när vi tog en promenad hela familjen Hedenhös i solskenet.

aggeelin
0

#7 fin bild! Fantastiskt väder idag! Kallt!

Maria
0

#7 Jättefin bild.

/Maria

Maria
1

Min man har gjort en julklapp till en vän. En nödlösning för nubbesugna. Måste öppnas med en skruvmejsel.

/Maria

Tarotstollan
0

Vilka fina bilder!👍

#2.  4 jättegulliga hundar men vad är det för en otäck orm till höger om dem? Antar att det är ett koppel men jag hoppade till när jag såg bilden första gången.😮
#6. Härlig mysig brasa, önskar jag satt där framför nu!🙂
#7. Peter är du släkt med jultomten? Du ser en ut som en snäll kusin till honom, kul att se hur du ser ut! Fina barn!🙂
#10. Då vill det till att de inte är darrhänta när de skall öppna den!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[peter54]
1

#11 Jag har passerat 60 och då tycker jag att jag har rätt att strunta i rakgrejorna 😉😃

aggeelin
0

Idag har vi varit på bilresa i de värmländska skogarna. Hälsat på vår moster. Det var uppskattat och redan gick bra fast det var mycket halt en stund.

Fridaaaa
0

#11 Tack! :) Det är ett koppel hehe! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.