Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 546 ggr
aggeelin
0

Godmorgon måndag 16 nov

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Nu har vädret slagit om och det har blivit fruset ute. Fåglarna ute i träsket går "på vatten" idag (is).Det blir att ta på mig ordentligt när jag cyklar iväg om en liten stund.

Önskar er en fin dag!

[Lillmatten]
0

frost här också. Snart kanske jag slipper tvätta leriga tassar efter promenaderna!

Ha en toppendag! 🌺

Maria
0

God förmiddag. 

Jag har varit testpatient för läkarkandidater idag igen. Men nu var det sista gången i denna omgången.

Det är rått ute och blåser rejält och regnar på tvären. Ett riktigt Göteborgsväder med andra ord.

/Maria

Carrosh
0

God morgon!

Usch, hade ännu en mardröm inatt om att mamma dog (hade en sådan för en vecka sen). Tror det är den här ständiga nyhetsrapporteringen som börjar ta på mig. Man kommer ju inte undan den ens på Facebook längre.. :/

Ska bara ta det lugnt idag. Efter att ha bakat hela helgen så blir det nog inte många knop idag, faktiskt.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

aggeelin
1

Jag tror att vi fått Göteborgsväder här också, för nu regnar det på tvären här med 😂det är bra med riktiga kläder!

Maria
0

#5 Ja riktiga kläder är guld värt när man bor som man bor….😃

/Maria

aggeelin
0

Jag ska ut och cykla om en stund och det är regntåliga kläder på. Det är så skönt att komma ut i friska luften och så går det fortare att cykla än att åka bil 👍