Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 974 ggr
aggeelin
0

Godmorgon söndag 15 nov

Godmorgon på er! Härliga söndag - till er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon på er. Jag har sovit ända till halv nio😃 Min man var uppe klockan sex.

Jag får skylla på vår besvärlige katt Moritz som lyckats få upp mig 4 gånger i natt. Man kan uppenbarligen inte lära gamla katter…..

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Jag har sovmorgon och ska snart gå ur sängen. Skönt. Det blev lite sent igår. Eller. Jag la mig faktiskt idag om jag ska vara noga.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
0

Godmorgon! Jag är kvar i sängen än, lite seg efter gårdagens mässa och några glas vin som det också blev med min kompis 🙂
Kollar nyhetsmorgon där det pratas om Paris, nedslående men intressant att följa händelserna och allt runt omkring.

/Christina

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Jag har sovit ända till 10 idag, men så var jag uppe till halv tre. Här är dimma och bara 1 plusgrad.

Vår katta är riktigt välanpassad. När frugan är hemma kommer hon senast halv sex och piper tills frugan går upp och släpper ut kattan, men när jag är ensam hemma med kattan så säger hon inte ett ljud, utan ligger kvar på sin plats och väntar tills jag går upp 😃

Carrosh
0

God morgon!

Blir en kanna kaffe och försöka vakna till nu inför dagen. Ska försöka hinna med att baka fyra sorters kakor här idag, sen göra middag, titta på nya avsnitt av serier som gått i veckan samt spela brädspel (Pandemia). Strålande sol ute!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
0

Katter är bra att ha ibland.

Jag tinade köttfärs igår som jag glömde ovanför spisfläkten (enda stället den får vara ifred för katterna) så den hade stått där hela dagen men jag såg det i går kväll och la köttfärsen i kylen och trodde det skulle klara sig..

Idag tog jag fram den och Moritz såg bokstavligen ut att rynka på näsan och jag smakade lite grand och den smakade surt.

Tur att vi har affär såpass nära så jag har köpt ny färs och Moritz uppskattade detta😃

/Maria