Kurs/Cirkel??
Hur är det? Går ni någon kurs eller cirkel i höst? Berätta om den isåfall. Eller berätta varför ni inte går någon. Det finns mycket intressant att välja bland ser det ut som!
Jag har så svårt välja Just nu så är det stilla och har inte hittat något som jag vill gå på
Jag har gått en del kurser genom åren men numera så tar mitt halvtidsjobb all energi känns det som.
Jag har testat jazzdans, (tro det eller ej) folkdans, keramik, porslinsmålning, läst nygrekiska, gått djurvårdskurs, kurser i hälsorådgivning m.m.
Påtvingad balettskola som barn och 6 års bedrövliga privatlektioner i piano😃 Gitarrkurser har jag också tagit men det var mycket roligare.
/Maria
Går o mediterar ihop med en ljuvlig grupp. Vi känner inte varandra privat, men de är som en andra familj.
Var rädda om varandra
Yoga och meditation har jag gått på också kom jag på, men det var inget för mig.
/Maria
Trevligt att läsa om era kurser. Fler som går/gått några?
Jag går tyvärr inte på några kurser, det är svårt att få plats där jag vill gå och dessutom är det dyrt.
Genom åren har jag läst Franska, Stenografi, Gitarrkurs, Datakurs (på stenåldern), Tarotkurser och Pröva på medialitet kurser.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag hade gärna gjort det om jag hade haft tiden 🙂 Men nu tar högskolan och volontärjobb all min tid känns det som.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag skulle gärna vilja gå med i någon förening eller cirkel, men har svårt att hitta någon och är fundersam över hur det går att få ihop med mitt jobb (jobbar mest kvällar och nätter). Vet inte riktigt var man börjar eller var/vad man söker. Någon som kan guida lite i djungeln?
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag går på yoga och annan träning och det kommer i första hand. Jag har tidigare sjungit i kör och det var väldigt roligt. Någon gång i framtiden vill jag lära mig tekniken för att måla akvarell! Själv har jag varit kursledare för anhörigvårdare. Det var givande.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag går på min vävgrupp en gång i veckan. Under höst och vår går den som cirkel under sommaren har vi tillgång till lokalen så vi kan väva året runt regelbundet.
Eftersom min ork är så olika har jag svårt att fullfölja någon kurs numera 😔 den sista var Medicinsk Yoga . Tidigare i livet har det varit balett, jazzdans, keramik, tecknad svenska , turkiska för nybörjare , konstbroderi .
Enbart skolans kurser som jag måste gå, inget annat . Finns inte ekonomi till det
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#10 Maria. Ja hon hoppade av på grund av att hon blev illa bemött av någon eller om det var flera. Jag vet inte riktigt hur hon menade men det spelar ju ingen roll längre. Jag känner henne, tog kontakt och frågade. Hon var väldigt ledsen över hur hon behandlats och nu gav hon upp sa hon. Hon berättade lite om det, men det skriver jag inget om här. Om jag förstod henne rätt så var det inte på Livskvalitet hon blev illa bemött. När hon i våras hoppade av berodde det på att hon arbetade mycket och hade mediala cirklar och kurser så hon kände att tiden inte räckte till.
Skulle gärna gå någon kurs, men orken räcker inte till det…
nicke56 du kan väl hälsa till gunilla (om hon inte läser här). För det är synd att hon slutat. Och hoppas hon kommer tillbaka hit till oss på livskvalitet.
.

#16 Jag ska hälsa henne det vid tillfälle annia1