Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1371 ggr
annia1
12

Cristines dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så går mina tankar till cristine och hennes anhöriga eftersom det är idag kl 11.00 som cristine begravs. 

Du sitter på ditt moln och funderar och skriver avslut över detta liv. Samtidigt funderar du på vad nästa steg blir. Du har nu svar på alla frågor du hade, skulle vara kul att få en liten hint om de svaren. Du har det bra nu. Tänker på dig.

De trådar som skrivits här på LK om/efter cristines bortgång för de som missat och kanske vill läsa. Om jag missat nån så kanske nån ansvarig kan lägga till länk.

Vila i frid……… Tänder ett ljus för våran cristine
Vart är erat bästa minne med cristine…….. Tänd ett ljus
Dödsannons……… Tack cristine för det du gett oss….. Farväl cristine…..
En fråga till er alla medlemmar här inne på lk

Bild från pixabay.com

.

Skorpion76
4

Nu sitter Cristine och trivs i sin himmelska rosenträdgård.

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

stina63
4

Tänder ett ljus för cristine. Tack annia för du la upp tråden

white lady
4

Fint 🌺

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

[GunillaSF]
5

Jag hittade till gravkapellet så jag är på plats. Hade inte riktigt koll på vart jag skulle köra, men någon "visade" vägen. Det är en fin plats sim valts.

stina63
2

Så gulligt fint Gunilla.❤️

[Moon Light]
3

Tänker på Dig Cristine och tänder ljus för Dig 🌺❤️🌺

[VSK]
2

Blev tänt ljus, musik som Cristine gillar samt en del tankar idag.

[Sisa2]
2

🌺 …   alltid i mitt hjärta

Leffe
2

En fin människa som nu fått evig frid. Tyvärr får jag inte tända ett ljus, men tankar har idag handlat om Cristine.

Skorpion76
0

#9 Jag kan inte heller tända ljus!

[GunillaSF]
12

Vill berätta för er att det var en fin borgelig begravning med efterföljande minnesstund. Är glad över att ha fått träffa Cristines alla fina barn, övrig släkt och vänner. Det kan ju inte vara annat än fina människor eftersom de hör ihop med Cristine. Det var vacker musik och sång i gravkapellet och vackra blommor vid båren. Många, många gåvor till olika fonder. Cristines minne lever kvar i våra hjärtan ❤️

annia1
3

Leffe och skorpion är det tråden tänd ett ljus som länken inte funkar. Jag kontrollerade inte att den fortfarande funkade utan la in länkar till de trådar som skrivits som jag hittade. Så i TS i den tråden går det ju att skriva med fetstil att den länken inte längre funkar. 

Jag tände aldrig ljus den vägen. Men om man går in på tråden dödsannons så kan man i alla fall än så länge via den komma till minnesrummet och där skriva en hälsning. Vet inte hur länge den sidan är tillgänglig.

Gunilla trevligt att du kunde närvara och att du delar med dig till oss.

.

Skorpion76
0

#11 Nu får du ursäkta mig om jag ställer en märklig fråga, men vad är det egentligen för skillnad på en kyrklig och borgerlig begravning?

[GunillaSF]
1
Skorpion76
0

#14 Tack så mycket!

[GunillaSF]
0

#14 👍

Eternity1
0

Underbart att höra att du närvarade med dem❤️Gunilla! Måste ha känts bra för alla och envar❤️ kramar OG 🌺

stina63
0

Så fint underbart du var med Gunilla närvarade träffade cristines familj,
❤️

[GunillaSF]
0

#17. #18 Ja det var fint att få träffa dem.

annia1
4

Jag läste en äldre tråd här och upptäckte att cristine hade ändrat sin signatur, vet inte när.

Förut så stod det bara att hon var värd på livskvalitet och utomjordiskt och en länk till hemsidan.

Men nu finns det ytterligare en rad under där det står. "Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden". Hade hon en föraning när hon skrev det, när det nu var.

.

Marr
1

Gunilla vad fint att du tog dig dit!❤️🌺

Det var starkt gjort av dig att möta hennes barn & övriga familj. Jag hade brutit i hop av att se deras sorg. Kram goa Gunilla & Tack för att du berättar!🌺✨

Ja du Annia…det är många tankar som far genom huvet nu…🌺

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

stina63
0

Ja Annia de har du rätt i. Orden känner jag igen undrar själv nu också.

[Sisa2]
0

# 11

Tack Gunilla…så fint.    🌺

[GunillaSF]
0

#21 Marr #23 [Sisa2] ❤️

Bybo
0

❤️❤️🌈❤️❤️