Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 980 ggr
flisan708
1

Höstsemester

Är det någon mer än jag som ska ha höstsemester i år? Vad tänker du göra på din semester? Själv ska jag vara ledig nästa vecka och det ska bli jätteskönt. Blir ledig 9 dagar totalt. Ska inte resa bort utan vara hemma och njuta. Ska gå en nybörjar kurs i påsöm på lördag. Bilen ska lämnas in för lite polering. Har lite diverse som ska fixas. När jag var yngre så brukade jag ta ledigt en vecka på hösten och det var jätteskönt så nu tänker jag återinföra det igen.

[GunillaSF]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förr var jag alltid ledig en vecka under hösten för att jaga älg, men sedan jag slutade jaga så har det bara blivit vår och sommarsemester, förutom i år då. Har jobbat precis hela sommaren så förra veckan tog jag ledigt och var till Kreta! Ha det så bra under din semester Flisan!

Carrosh
0

Tar ledigt 3 pass och får en ledighet på nästan 2 veckor nu i början av november. Får bl.a. besök av en av mina närmsta vänner då (vi har inte setts sedan tidigt i våras), och så ska jag fira min syster som fyller 25, antingen om jag åker dit eller om hon kommer hit. Men det blir också mycket vila och ta igen mig efter en ganska tuff sensommar och höst.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

stina63
0

Jag ska till Gran Canaria den 4 november blir där i två veckor. Så skönt

LinaLj
0

Jag hade sen semester (hela augusti) eftersom det passade bäst på jobbet och naturligtvis var det jag som prickade in vädret 😎.

Men jag har tyvärr blivit sjukskriven två veckor nu på grund av min axel och nacke. Hade varit helt okej då jag har en hel del handarbetsprojekt på G och en del att göra i trädgården. Men nu har jag blivit förbjuden av läkaren att handarbeta och göra trädgårdsarbete som belastar axel och nacke och jag kan för mitt liv inte komma på trädgårdsarbete som inte belastar de områdena.

Så nu blir det 2 veckor med att beta av "att-läsa" högen med olästa böcker istället.