Mobiltelefonen
Var lägger ni eran mobil under natten?
Själv så har jag den sidan om mej sängbordet. Extra väckarklocka som ringer på morgone
Bredvid sängen eftersom det är den enda veckarklocka jag har.
på sängbordet bredvid sängen
Det varierar. Jag förlägger ofta min telefon på det stora hela… Ibland är den spårlöst borta flera dagar. Men nu har jag köpt en ny, så då kanske jag har mer ordning på den.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Bredvid mig när jag sover… men vill inte ha det så egentligen pga strålning… så får nog införskaffa mig en riktig väckarklocka :)
"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"
Bredvid sängen då den även fungerar som väckarklocka.
/Christina
Jag har också min bredvid sängen eftersom den är min väckarklocka.
/Maria
På nattduksbordet som väckarklocka.
Har den under sängen, laddar den på natten och sladden är inte så lång att den skulle kunna ligga på nattduksbordet.
Zingo ;D
Jag har också blivit av med min emellanåt. Tänker att jag får ringa upp den,. men tji får jag för just då har jag stängt av ljudet😃
Jag har den också, som så många av oss, bredvid mig på nattduksbordet, där den fungerar som klocka och väckarklocka.
Min står i sin lilla gula Smile fotölj på hallbordet. Den är alltid avstängd när jag är hemma!🙂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
På nattduksbordet. Använder den som väckarklocka.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Har min liggande på fönsterbrädan i sovrummet. Den är min back-up-väckarklocka. Om jag somnar ifrån klockradion på nattygsbordet (lätt gjort för morgontrötta mig)😴 så skramlar mobilen igång fem minuter senare. För att stänga av den måste jag masa mig ur sängen.😴
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Min mobil ligger för det mesta på köksbordet nattetid. Nån enstaka gång ligger den på laddning på ett annat ställe. Har vanlig klockradio så använder den inte som väckarklocka mer nån enstaka gång om jag inte sover i min egen säng.
.
Jag sover aldrig med mobilen nära mig… använder mobilen som larm men den ligger längre bort i rummet, har den ofta avstängd också:) sitter dock väldigt mycket vid datorn istället..
Jag har tidigare alltid använt den som väckarklocka placerad på sängbordet, men nu har jag bytt telefon och larmet vägrar fungera, så jag får nog ta fram den gamla röda "terrorklockan".
Lite OT men ser nu på tv reklamen att de driver med Drakens och min mobiltelefon!😉 😕
Det är den där reklamen med fåren där sonen får ta över pappans och farfaderns mobil som present att vakta med sitt liv! Våra Nokias 3310 är värda guld nu….enligt försäljarna, som alltid blir så förvånade när jag säger vilken mobil jag har och de vill alltid titta på min!🙂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Som de flesta andra så ligger mobilen på nattduksbordet.
På sängbordet, använder den som väckarklocka. Har den inställd så den både vibrerar och ringer men nu för tiden så vaknar jag av första vibrationen och hinner ofta stänga av den innan den börja låta.
Sätter fast den i laddaren & sedan lägger jag den på sängbordet bredvid min säng.
Efter ha läst att de kan brinna om man inte drar ut laddaren från kontakten har jag börjat gör de.
laddar den sen drar jag ut den och från kontakten.. men de händer jag missar och somnar