Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 2036 ggr
[LadyX]
0

Dödsannons

Vixxen
1

#TS Har du pratat med familjen om att lägga ut annonsen här? Så det är okej med dem? Det är viktigt att inget blir fel! ❤️

[LadyX]
3

#1 Oj då. Trodde att en länk till en annons i en offentlig tidning var ok att lägga in här. Tänkte att det var bra om någon vill vara med på begravningen, skicka blommor eller till fonder. Admin får ta bort tråden om det är fel.

stina63
0

Ser ingen dödsannons i länken,

[peter54]
0

#3 Använder du telefonen? När jag klickar på länken från datorn finns enbart dödsannonsen där, inget annat.

stina63
0

Nä jag sitter vid datorn peter.

stina63
0

Där står F G och ett litet brev inget annan ser jag
Men jag kan ta veck den

aggeelin
3

Jag trodde även jag att något som står i en tidning är offentligt. Att annonsera är för mig att offentliggöra.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
1

Har svårt tänka mig att hennes familj skulle ha något emot de,, för Lk var hennes liv.

Fridaaaa
0

Jag ser.

Vila i frid <3

Ja jag tror det är offentligt eftersom det är i tidningen.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[LadyX]
0

Ni som inte kan se genom länken kan gå in på Sundsvalls tidning, www.st.nu sedan går ni till familjeannonser

stina63
0

Tack LadyX.

stina63
0

Dödsannonsen är inte här utan de är länken som är här till sidan där dödsannonsen är, Ser inget fel då med de,

annia1
2

Dödsannonsen finns även att se på samma sida (minnesrummet) där man tänder ljus. Titta till vänster där så står det dödsannons och klickar man på den så kommer den fram.

.

[GunillaSF]
1

Så fin annons och så sorgligt.

Jag kommer att försöka på alla sätt o vis att åka till begravningen. 😕