Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 628 ggr
aggeelin
0

Godmorgon torsdag 27 aug

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodå. Det går att sitta här idag också det regnat nyss! Snart dags att skutta iväg till jobbet.

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här är lite växlande väder, mest mulet men solen yittar fram emellanåt. Det var inga större mängder regn vi fick under tisdagskvällen och under natten till onsdag, bara 5 mm.

Nu ska jag strax åka till sjukhuset för att gå cortisoninjektioner i axellederna, jag får sådana var tredje månad för att jag har så ont i axlarna. Ibland är det riktigt svårt att bära kronisk ledsmärta och den här behandlingen av axlarna är en lindring, även om ryggens spinalstenos, höftlederna, armbågar, handleder och händer inte går att göra någonting åt.

Afturelding
0

Godmorgon!

Åh gud vad jag är nervös. Jag börjar jobba ideellt på riktigt idag, och ska ut till skolor för att rekrytera deltagare till samtalsgrupper med Rädda Barnen 😮 Jättekul, men jätteläskigt… Jag som bara jobbat med barn mellan 6-10 år ska nu tackla 14-åringar i grupper om 15, i 45 minuter. Men det lär väl gå bra… Kanske? 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

#3 Spännande!

Maria
0

#3 Det kommer du klara galant.🙂

Du får skriva och berätta.

/Maria

Cristine
0

#3 Det är klart att du klara det Afturelding👍

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

God kvälls

Så har man jobbat färdig räkningarna är färdiga och jag med de,
Önskar er en skön torsdag

Afturelding
0

Det gick helt okej! Brandlarmet gick mitt i dock, så det var väl inte optimalt. Sista gruppen var också rätt trötta (och därför ofokuserade, högljudda osv), men de var åtminstone engagerade i vad vi pratade om. Jag och den samtalsledare som hade grupper med mig rekryterade 6/23 personer, och det är vi helt klart nöjda med. Sen får vi se hur många de andra fick också, men det är en bra början 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

#8 Så roligt att det gick bra🙂

/Maria

Cristine
0

#8 Glad att det gick så bra!🌺

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Carrosh
0

Godkväll godkväll!

Spännande regnväder det var idag! Kom på att jag ju faktiskt inte har några gummistövlar, så dagens regnoväder blev en påminnelse om att lägga till det på min inköpslista. 😃 Ser fram emot lite ledighet imorgon och hoppas att det regnar lite mindre, så jag kan komma ut på en liten cykeltur! 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!