Din profil
att berätta om sig själv är det svåraste som finns tycker jag, därför står bara några rader.
Jag har tänkt skriva mer men kommer aldrig på något att skriva om .
Många skriver långa noveller, jag önska jag hade det flödet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag vill gärna vara så mycket anonym det bara går. Det som är viktigt har jag talat om tycker jag. Vill de veta något så får de väl fråga. När man skriver på en sajt så lär man ju känna folk och efterhand lär man sig känna dem ganska så bra.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag har nog också bara skrivit det "viktigaste"
/Maria

Har också skrivit bara det viktigaste.
Jag är inte här för att lära känna folk IRL, och bland annat därför har jag en ganska sparsam text i min profil. Jag är dock inte helt sluten för möjligheten, och bland annat därför har jag plitat ned sånt som faktiskt är jag. Och min bild innehåller element av mig själv, även om den inte är tillräckligt nära för att man ska kunna känna igen mig på stan utifrån den.
Jag vet inte vad som står på min, men brukar hålla mig kort. Långa haranger tycker jag är hemskt trist och jag tappar intresset att läsa efter fem-tio rader om jag ser att det aldrig kommer ta slut.
Eftersom jag vill hålla mig hyfsat anonym så får man inte veta något genom att kolla på min profil.
Korta presentationer ser jag som mer intressant, orkar inte läsa igenom en massa text som i många fall tar upp ointressanta saker om man inte känner personen
Tror mitt är så gammalt där nu, Tänker inte på alls de
Har inget på det här kontot. Förra kontot jag hade så hade jag skrivit en text dock inte om mig själv, men nu har jag inte brytt mig om att skriva nåt. För likt andra som skrivit så vill jag vara så anonym det går.
.
Jo, det är lite svårt att beskriva sig själv men samtidigt är det väl så att dem som kommer till ens profil gör det av en orsak så jag har skrivit bara ett par rader om min mig själv