Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 839 ggr
[Sisa2]
1

Ännu semester

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har Du fotfarande semester, eller har Du återgått till jobbet ?

Hardangervidda, Kieåsen, Ejdfjord, Trollstigen, Geiranger, Bergen…vi har just kommit hem från en fantastisk resa i underbara Norge !

En vecka kvar av min semester och äntligen känns det som sommar !

Mrsarrow
0

Börjar på fredag efter 8 veckors sommarlov (jobbar som lärare) Känns rätt så okej att börja :-)

aggeelin
0

Jag börjar jobba idag. Det är skönt att vara ledig men  nu är det  då dags att återgå till alla krav och rutiner.

Det är nu knappt 11 månader kvar till nästa semester!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Jag är inne på fjärde veckan att jobba efter semesterns slut. Tiden går fort. Men jag har lagt in om en vecka i oktober. Vet det är flera som tänker ha en extra vecka semester under hösten. Det är rätt ok att ha börjat jobba igen. Jag har ett jobb jag trivs med så det är helt ok.

fruktgumman
0

Är inne på sista semesterveckan nu

stina63
0

Så härligt då får du ha en skön sista vecka sisa.
Själv har jag jobbat ett antal veckor efter semester, Skulle vara skönt lite ledigt men får vänta till november. Då reser jag till kanarieöarna två veckor

Mrsarrow
0

#5 jag har också en vecka på Kanarieöarna bokat i december, känns bra att veta när man börjar jobba nu snart!

Ravynsfair
0

Skolan börjar den 27e så ännu är jag ledig 🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[sanna70]
0

#0 Vilken fin bild och så vackert landskap

[Sisa2]
0

# 8

Tack !

Bilden är tagen vid Svartisen i Norge.    🙂

Afturelding
0

Högskolan börjar den 31a för min del, så jag har ungefär två veckor kvar. Men det börjar klia i fingrarna, nu har jag varit ledig i 10 veckor 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Sisa2]
0

Sista dagen på min semester…bara att se fram emot nästa !