Om du endast..........
Fick välja tre kanaler ur ditt TV-utbud, vilken kanaler hade du då valt?
Jag hade valt Discovery Science, National Geographic och History Channel 2.
Discovery, 5:an och 4:an…. är de jag kollar mest på.
De skulle min dotter också ha valt för det är vsd hon tittar mest på.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag önskar jag kunde få in alla kanaler som jag betalar för men jag begriper mig inte på min nya tv så jag har ingen möjlighet att se den kanalen jag mest vill se nämligen Animal Planet! Så jag väljer 3, ,7, 11 just nu.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Har mest strunt-kanaler i mitt kabelnät. Ca 15 kanaler med mest reklam. Då jag väl slår på dumburken blir det nog 5:an, 9:an o tlc eller fox.
Rakt av som jag tänker nu 4, 5 & 6
Kanal 1, TV2 och Kunskapskanalen. Ingen kanal med reklam för min del. 🙂
Kanal 1 vill jag gärna ha och sedan så kollar jag en del på olika discoverykanaler. Sedan tror jag det är 9:an som har en del deckare men jag är inte säker.
/Maria
Jag tycker att Discovery har spårat ur de senaste åren. Alldeles för många repriser, ibland samma program tre gånger under en dag. Sedan tycker jag att det är för många "wow"-program som bara går ut på hur många farliga djur någon kan fånga, vare sig det är reptiler, fisk eller något annat.
Krabbfiskarna är urtråkiga att titta på, samma varenda gång, med mycket små variationer och sedan alla guldletarprogram, blä. Fyra, eller är det fem olika bilbyggarprogram, det skulle räcka med ett eller två.
Mycket av uppgifterna de framhäver är överdrivna eller rena lögner och de har fått enormt mycket kritik för det. Nyligen gick ledningen för Discovery Channel ut offentligt och lovade att de skulle "sluta ljuga".
#9 Jag håller med om att de blivit sämre men i brist på annat så….
/Maria

3, 4, 5 (7, 8)
>>>Malum domesticum<<<
Jag har ingen aning. Vi tittar aldrig på vanlig TV längre efter att vi började med streamingtjänster (vi har både Netflix och HBO Nordic).
Men SVT är det enda jag tittar på via play, Kobra måste jag ju se liksom. Och Babel. Så jag säger SVT 1, 2 och Kunskapskanalen som brukar ha många intressanta dokumentärer emellanåt 🙂 Och så har jag blivit lite allergisk mot reklam efter att vi slutade titta på vanlig TV, det är så mycket objektifiering och tråkigheter i reklam…
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Reklam är sjukt jobbigt så TV4 går ju fetbort. Alla deras kanaler är förstörda pga reklam och mer blir det för varje år.
Har 1-12, Barn- och Kunskapskanalen Eftersom SVT:s kanaler finns på play så säger jag nog 3, 5 och 6.
11, 6:an och någon filmkanal :D
R.I.P. Anton 💔
5an, animalplanet och någon filmkanal tror jag
Svt och 4an kan jag se på datorn :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det skulle nog bli 1,5,6 fast det är inte så mycket tv tittande för min del.
jag har ingen teve, men "minns" att kunskapskanalen, axcess var bra..
penke
Inte haft tv på över ett halvår nu, haha!
och streamar inte några serier heller så mja…
Vad tittar jag på egentligen eftersom jag ofta ser på något på datorn? 🤔
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus