God Morgon 2 Juli
Önskar alla god morgon.
Är kvar uppe ännu för jag ska iväg och besikta bilen om några timmar så får sova senare. Var fin dag igår och verkar som det blir det även idag. Sol och redan över 22 grader ute.
Bilden är på ett par av de blommor som finns i min gräsmatta. Har en liten plätt som har självsått sig självt och dyker upp varje år bara jag låter bli att klippa gräset där.
Hoppas ni får en bra dag.
.
Är strålande väder (08:40). Peace & Love-festivalen börjar idag, så vi ska kika lite på den.
God morgon 🙂
Här är soligt och jättevarmt, 25 grader i skuggan redan kl 8, så idag klarar jag nog inte av att få något gjort.
God morgon.
Blåser rätt bra över Malmö. solen skiner men inte så varmt 19 grader. Fullmåne är det väl i natt För jag har knappt sovet något
Ha en skön torsdag
Hej denna sommartorsdag !
Idag känns det att det ÄR SOMMAR !!!! Nu får vi inte klaga…sol, blå himmel och 25 grader i skuggan !
Ha en fin dag ! 😎

God middag!
Så fina sommarbilder ni bjuder på🙂 Nog är det varmt, men här fläktar det på rätt bra idag, inte mig emot, har svårt tåla för mycket värme så jag tar det lugnt.
Ha det gott denna härliga sommardag🌺
43 grader nådde mina termometrar till idag. *Pust* Har målat verandan i två dar så svetten lackat.
35,9 kom det upp i solgasset här idag. Jag har varit uppe på vinden och hämtat min fläkt men har haft lätt tvärdrag i lägenheten hela dagen.
Det märks att folk inte orkar göra något i denna värmen för det enda jag hört av folk idag är de som leker nere vid badet som är packat av folk nu. Skönt för dem!🌊☀️
Just nu är det 23,4 och solen har precis försvunnit ner under horisonten och det är lagom varmt ute.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag tror att Nykvarn toppade i Sverige idag med 32 grader i skuggan.
urk, denna värme är inte kul när man har en liten plåsterlapp som ska amma 24/7!