God morgon 27/6
11 grader ute, solen skiner mellan persiennerna. Dagens planer - betala räkningar, förbereda inför nästa resa. Önskar er alla en trevlig lördag!
Godmorgon.
Idag har vi moln med lite blå glimtar. Det är 15 grader just nu.
Vi ska iväg och se vad fiskbilen har att erbjuda.
/Maria
God morgon!
Vart ska du åka nu då Flisan?
Grått och trist idag och 11½ grader.
Moringaträdet från Indien som dottern planterat ute åt mig ser ut att trivas skyddad av de större växterna (Experiment) och jag hoppas den kommer att hålla sig lika fin som Kungsträdet från Kina som har stått ute i 2 veckor nu.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Jag ska åka till Zakynthos nästa vecka. Hittade för ett tag sedan en resa till bra pris, så jag slog till. Ska bli spännande med ett nytt resmål. När jag kommer hem ska jag se till att få många timmar med symaskinen. Har ett projekt jag vill slutföra.
Hoppas du blir nöjd med platsen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon!
# 2 Gråväder har vi i södern också Cristine. Lycka till med träden.
#3 Ha en trevlig resa flisan.
Trevlig lördag på er allihopa🌺
#4 & #5 Det hoppas jag med . Ska bli kul och skönt . Älskar Grekland !!
Äntligen! Lyckats krångla mig in här via en "gammal flik ". Hoppas komma in den vanliga vägen sen. Är på utflykt mot okänt mål med kompisar som ordnat detta. Spännande!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dag! Jag och maken har ganska nyss löst melodikrysset och innan det var vi på promenad runt Surtesjön, drygt sju kilometer. Härligt… nu blir det slappande…
Idag blir det röding i ugnen till middag.
Det soliga vädret verkar att ha tagit paus. Nu börjar det regna så smått.
/Maria
Hej härinne !
Nu har jag jobbat hälften av min delade tur..bara hälften kvar !
Här är finfint väder ! Solen skiner och 19 grader ! ☀️
Fortsatt fin lördag till Er !
Tjingeling 🙂
Hemma igen efter 50-årskalaset, det var trevligt. Vädret har varit fullständigt fantastiskt med klarblå himmel och solvarmt hela dagen. Vi hade tipspromenad där jag och dottern i lag, vann. Sedan har vi spelat kubb min familj på ena sidan och alla andra i det andra laget. Nu är jag trött efter den varma dagen och 25 mil bakom ratten i motsol dit och motsol hem 🙂
Här var det lovat mulet och regn, istället blev det soldis i stort hela dagen med lite friska vindar. Passade jättebra på hundutställningen, inte ett enda utrop om varma hundar i ännu varmare bilar!👍
Träffade "Marr" där nere, kul att få ett ansikte till "namnet" här inne! Kanske att vi ses i morgon igen då det är andra dagen och fortsättning på utställningen, dessutom skall ju "Best in show" koras!🙂
De har också lovat solsken i morgon med högre värme, kanske inte så bra då de stora pälsraserna skall visa upp sig men vädret styr vi ju inte över, så det är bara att hoppas att allt ordnar sig!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3 å Zakynthos!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#14 Ska bli spännande och intressant .Har du varit där ?
Jag har varit mycket i Grekland men aldrig på Zakynthos så jag ser fram emot bilder.😉
/Maria
#16 Det ska jag fixa !!