Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 727 ggr
Cristine
0

Handla på blocket.

När jag flyttade in för 7 år sedan köpte jag alla vitvaror på blocket för 5000 kr.

Det var en  modärn kyl och frys,

Diskmaskin, tvättmaskin och induktionshäll, de funkar jättebra och såg alldeles nya ut…. induktionshällen låg i ett oöppnat paket.

Har du handlat där och är du nöjd?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

VildaVittra
0

Massor. Jag har aldrig fattat varför folk vill köpa nytt dyrare hela tiden. Oftast är ju dessutom moderna möbler rent skräp.

Det jag tycker är dåligt med blocket är att man inte kan söka annonser på postnummer.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

fruktgumman
0

Bil bland annat har jag köpt på blocket

[peter54]
1

Vissa saker har jag köpt där, men nu när jag ska köpa ett nytt kamerahus tänker jag inte använda Blocket, alldeles för mycket stulna saker där. Sedan är det ju det där med garanti. Om man köper något dyrare som det sedan visar sig vara fel på, kan det uppstå problem.

Maria
0

Jag/vi har handlat en del på blocket och har varit nöjda.

/Maria

Fridaaaa
0

Kollar en del på blocket, ibland kan man fynda 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
0

Har nog aldrig köpt där. Satt in massor av annonser till styvfar som handlar/köper mycket med motor.

Cristine
0

Jaghar haft en himla tur med allt jag köpt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

annia1
0

Nix har inte köpt nåt på blocket. En av orsaken är att det finns en del stulet som säljs där. Men sen när jag köper saker, speciellt sånt som det brukar vara garanti på vill jag ha garantin ifall det går sönder. Annars har jag väl inget emot att köpa begagnat.

.

Maria
1

När vi flyttade in i huset 2006 så köpte vi en skinnsoffa på blocket för att testa om katterna lät bli att klösa på skinn.Tanken var att köpa en ny sedan om det funkade. Vi fick tag i en jättefin soffa och fick en fåtölj på köpet.

Soffan har vi fortfarande kvar och jag älskar den.😃

/Maria

[Sisa2]
0

Jag har nyligen inrett ett gästrum och köpte en dagbädd på blocket…hon som sålde den bor nästan granne med mej !    😃

Fridaaaa
0

#10 Hände pappa. Förra bilen han hade. Visade sig att personen bodde knappt 5 km ifrån dem hehe.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa2]
0

# 11   🙂