Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 590 ggr
aggeelin
0

Helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har längtat efter helgen! Vi sitter och njuter av tystnaden och fågellivet ute i träsket. Imorgon ska vi vara barnvakt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa2]
0

Jag jobbar hela helgen och har inte mycket tid att tillbringa med Er…tråkigt nog.

Trevlig Helg !      🙂

Cristine
0

Här längtar vi efter värmen. Eller rättare sagt att det ska sluta blåsa,för det har varit 17-18 grader men  det har blåst så kallt så det ar inte varit något nöje at vara ute.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mirinda
0

Här har vi haft soligt och varmt hela dagen. Morgondagen ska också bli fin säger de. Men sedan ska det visst svalna igen. Hoppas de har fel. Jag trivs utmärkt när det är 20-25 grader och lite bris. Ännu varmare behöver det inte bli förrän på semestern.

Jag har mycket att göra i morgon, så det fina vädret hinner jag nog inte njuta så mycket av.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

aggeelin
0

Vi ska ha tre barn här så idag blir du inte mycket njuta. Bara vakta och passa upp. Kvällen blir sen lugn och skön! ;)

Karmatarerskanise
0

Skulle hjälpa min mor passa min brorson men fick halsfluss igår :( Så det blir en lång helg av ensamhet :(

stina63
1

Helg så skönt- Sitter här hemma kollar på bröllopet. Vacker klänning hon har enkel fin klänning

aggeelin
1

Ska försöka se någon repris av bröllopet. Trevligt. Men mycket sura kommentar på nätet. Jag bryr mig inte. Vi har varit barnvakt och jag passade på att laga massor av köttfärssås. Ca 6 - liter. Det blev massor av matlådor! Ja, dessutom åt inte barnen något så du blybatterier mer åt oss … barn i släkten äter helst glass och godis. Kan, utan att ens smaka veta att de inte tycker om.