Godmorgon onsdag 10 juni
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!! Ska jobba kväll idag så nu njuter jag av morgonkaffet i sängen. Det är skönt. Nu har jag 8 arbetsdagar kvar till semestern, längtar efter kursen på folkhögskolan, resan till Zakynthos, quiltutställningen som jag och några ur vävgruppen ska åka på. Åh vad jag längtar!!! Jag drömmer mig bort ibland och hoppas dagarna går fort. Inte haft sommar semester på två år så detta blir extra roligt. Ha en bra dag allihopa!!
Godmorgon!
Nu har jag hamnat på tåg igen. Det har varit två väldigt intensiva dagar och det är faktiskt ganska skönt att bara sitta här och titta på när Sverige passerar utanför. Jag har två timmars bytestid i Stockholm, så jag hinner precis promenera till gamla stan och gå på science fiction bokhandeln 🙂
Det känns väldigt vemodigt att åka hem dock. Det gör det alltid.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmiddag. Solen skiner idag. Ska ut i trädgården fixa lite. Så skönt vara ledig njuter varje sekund Ha en skön dag
Hej i stugorna,
eller vart Ni nu befinner er ! Här skiner solen och det är rätt varmt…18 grader ! Typiskt då jag ska jobba imorgon och hela helgen !!! Men även om man är på jobbet kan det kännas bra att det är sommar, då det ska vara sommar ! 👍
Fortsatt bra onsdag !
# 6
Så söööt !!!!! ❤️