God morgon 9 juni
Om en vecka har halva juni gått och jag hörde på tv att ni söderut bara har 12 grader i vattnet. Det betyder att ni inte kommer att kunna bada förrän i slutet av juni och vi i norr vette sjutton.
Önskar er en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon.
Har har vi bara 12 grader i luften hehe😉
/Maria
Jag är ledig idag och min man har gått till jobbet och min bror och svägerska sover i gästrummet. Det är alldeles tyst och lugnt.
/Maria
God morgon !
12 grader i både luft o vatten… Huva !
Men…här säger dom på radion att idag kommer sommaren ! Ska vi tro på det ?
Vi kan ju alltid hoppas ! Hoppas också att Ni får en fin dag ! ☀️
God morgon 🙂
Dagen börjar fint, solsken och bara svag vind. Hoppas att det håller i sig för nu ska jag gå ut och dra fram släpkärran och fyrhjulingen för att lasta på grus. Allra först ska jag lägga markduken förstås.
Cristine, fågeln på din bild är en blåskrika. Den är motsvarigheten i USA och Kanada till nötskrikan här, men den beter sig mer som lavskrikorna i norr. När jag var i Kanada och jagade vitsvanshjort och svartbjörn med pilbåge 1987, var det en blåskrika som utsett min pilbåge till bästa viloplats, för den vägrade att lämna sin "sittpinne" hur jag än försökte mota bort den 😉
God dag!
Ledighet, men sovit kasst, undra vad man ska hitta på idag? Solen skiner och är underbart ute i alla fall, superhärligt!
Förslag på vad man kan hitta på? =)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon
Solen skiner så skönt. Nä cristine vattnet här i skåne är kallt. Ska mer än 20 grader för jag ska hoppa i här.
Ska ut sätta mig i trädgården njuta
Ha en skön solig varm tisdag
Här sköljer inte sjön förrens runt Midsommar. Förr var det alltid fest vid sjön hemma veckan innan för att fira att det snart skulle gå att bada. Solen skiner faktiskt idag. Jag ska till kuratorn o reda i min sorg o posttraumaticstresssyndrom.

God förmiddag! Underbart med lite värme och att inte riskera att blåsa bort. Ska ha en härlig dag med barnbarnet.
God eftermiddag 🙂
Inne en sväng för lite lunch, det är fortfarande fint ute, 16,8 grader i skuggan just nu, vilket är absolut nog för min del. Jag har redan bytt min t-tröja en gång, den första gick att vrida ur. Att skyffla grus är tungt, särskilt för en "multisjuk man, 60 år" som det står i min journal. Nåja, jag måste vara försiktig med pumpen, multisjuk eller ej och ta paus ofta, annars blir detta inte färdigt någonsin 😉
# 9
Ta det lugnt bara ! 👍
God kväll 🙂
Klar för dagen strax före kl 20, jag har hållit på sedan 10 med avbrott för att äta och dricka. Efter kl 16 fick jag hjälp av ungarna som kom hem från skolan-. Mitt på dagen blev den utlovade svaga vinden plötsligt osvag och då blev det riktigt spännande att lägga ut markduk. Jag viktade ner den med tegelstenar. Nu är jag sliten och trött och imorgon kommer vänsterarmen inte att vara böjbar på grund av träningsvärk 😃