Godmorgon onsdag 3 juni
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Vi tog lite sovmorgon idag. Om en timme ska jag ta mig in till Gävle för sista kurstillfället det här året. Vi ska bara ha avslut, sitta i ring och prata strunt liksom. Det ska bli kul, vi har så himla roligt tillsammans. Lektorn som brukar ha ukulele med sig ska också vara med 😉
Sen ska jag antagligen till en vän och äta glass.
Hoppas ni får en bra onsdag 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God morgon🙂
Skönt att vakna och se solen, hoppas regnet håller sig borta idag. Ha en fin dag med allt ni hittar på🌺
God morgon!! Gött med sovmorgon, behövde det. Nu längtar jag till helgen, då har jag jobbat 9 dagar. I morgon ska vi ha en sommarfest med jobbet så jag hoppas på bättre väder. I helgen som var slog det mig att det är tre veckor kvar till semestern. Gud vad jag längtar!! Ha en skön onsdag!!
God morgon
Ska till tandläkaren idag.
Väldigt vad de har blåst regnat inatt. Men nu så skiner solen, Så skönt
God morgon..
Vaknade tvärt av glashämtningen i morse. Det var inte den vanliga, där man hör hur allt liksom glider ner i sopbilen, utan det lät som en tvärvändning och jag vaknade tvärt och undrade vad det var som hände.. :/ Gött att se lite sol idag iaf. Och inte så mycket blåst.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God middag! Bilen är fortfarande på service, har gått över en vecka sedan vi lämnade in den. Antagligen någon del som de väntar på.. Bil kostar pengar och egentligen klarar vi oss bra utan den, men det är en lyx som maken inte vill göra sig av med. #1 Vilket fint självporträtt !
#6 Tack så mycket!
Här är det i större format.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Hallå där !
Fina bilder !
Så var det detta om vädret igen, börjar bli tjatigt ! Idag kom världens hagelskur och himlen är grå. Hoppas det blir sommar imorgon !
Fortsatt bra dag till Er !
Fina bilder. Så kreativa ni är🙂
Här kommer en eftermiddagshälsning från ett Göteborg där man har svårt att tro att det är juni.
Det är visserligen sol men blåser rejält och vinden är inte så varm precis.
/Maria
God kväll.
Idag har jag bakat. Gott bröd blev det. Det får bli tidigt kväll ikväll, imorgon ska jag orka med studentpartaj 😃
Sakta men säkert börjar jag få ordnat med nya datorn, så det blir liksom roligare och roligare att greja med den 😎
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Nu är det kväll och vi har firat att det är 20 år sen vi träffades. Lite hummer med tillbehör.
Grattis får man säga då❤️
/Maria
#13 Tack, åren går!

#8 Snovit.. ❤️❤️
Grattis agge ! 🌺