Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 583 ggr
Afturelding
0

Godmorgon 1/6

Godmorgon!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Afturelding
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var det måndag igen. Och juni, för den delen. 

Här regnar och blåser det 😃Men jag ska bara vara hemma och skriva tenta idag. På söndag ska allt vara klart, och sen åker jag till Lund och Köpenhamn på måndagen. 

Igår adopterade vi en ny familjemedlem! En liten kille på 1 år. Hittills går det bra, lillkatten fräser åt honom men det är väl så det ska vara 😃

Hoppas ni får en bra start på veckan!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

Godmorgon!

Regnet fullständigt vräker ner här. Idag får jag säga att det är skönt att jag ska ta bilen till jobbet -  fast konstigt känns det att åka bil dit. Jag och en kollega ska ut på "tjänsteärende" under dagen så vi behöver en bil.

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

God morgon. Gratis till nykomlingen Idag börjar jag semester. Ska bli så skönt

aggeelin
0

#3 Oj, redan semester! Ha det så skönt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

Två morgontrådar idag igen ;)

Får sommarlov på fredag, skönt! Återstår att se om jag får sommarjobbet eller inte.Men visst,skönt att vara ledig en sommar också, ladda batterierna

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God förmiddag!

#1 En sån sötis Afturelding.

#3 Ha en skön semester stina.

Inte är det nån värme, 13 grader och blåser, ösregn i morse, nåväl..den som väntar på nåt gott…

Ha en fin början på veckan och sommaren🌺

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God aftonkvist 🙂

Idag har jag varit på dialysen som vanligt, det var grått och vått i morse, men nu lyser solen igenom det uppbrutna molntäcket av vita moln istället för mörkt grå som i morse. Dock blåser det förfärligt och björken som om man tittar på nedre delen av stammen, normalt lutar åt höger, blir ordentligt vänstertiltad i den löjligt hårda vinden.

[Sisa2]
0

Hej tidigt på kvällen !

Sent kommer jag in igen. Har varit ute och fixat i trädgården hela dagen, trots att det blåser stormvindar.   Nu önskar jag Er

En Fin Kväll !    🌺

Carrosh
0

God kväll, god kväll! Vilket blåsväder idag!

Tur man var ledig och hade massa att göra inomhus! :) Tagit reda på ett par kilo rabarber idag, fryst in och gjort både paj och kräm på det. :) Frysen är helt full nu.. 🤪

Hoppas alla haft en fin dag!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[peter54]
0

#9 Här tar vi inte reda på mycket av rabarbern längre, frugan är njurstenbildare, ungarna gillar den inte och jag får inte äta mer än en stjälk åt gången för att det är kaliumhaltigt. 😕

Carrosh
0

#10 Det är så tråkigt när det blir så :( Jag måste vara försiktig också, pga magproblem, men man kan krita/kalka för att ta bort syran i den dock.

Vi får allt sånt från vänner som inte hinner ta hand om det i trädgården (vi bor själva i lägenhet). Nu har ytterligare ett par av våra vänner köpt hus, med ganska mycket av allt sådant i trädgården. Ser fram emot att få ta hand om krusbären och vinbären sen i sommar, när de kommer. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!