Val !
Vilket program skulle Du välja att medverka i om Du måste välja ett ? 😃
# Gladiatorerna
# Let´s Dance
# Fångarna på Fortet
Kul om Du berättar varför !
Fångarna på Fortet tror jag :)
Dans är inte min grej och tja Gladioterarna hade kastat runt mig som en vante haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Let's Dance! Jag är inte direkt bra på att dansa, men tycker att det är väldigt roligt 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Let´s dance för jag gillar att dansa men kan inte. Hade varit skoj att lära sig alla dessa danser
fångarna på fortet!
Är inte bra på varken dans eller styrketräning… 😂
Det skulle vara roligt att lära mig tiodans för det kan jag inte.
De andra programmen är jag inte så intresserad av.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Egentligen hade jag nog knappast passat för något. Speciellt inte dans haha😃
Det hade fått bli fångarna på fortet och hoppas på några kluringar att lösa.
/Maria
Ha ha inget av dem och jag har dansat klart för länge sedan
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inget av dem men i "Fångarna på fortet" hade jag kanske lyckats att lösa några gåtor, inget av det andra då jag är rädd för höjder och inte har någon styrka men jag hade vågat att klappa tigrarna om det hade räknats! Någon sorts död skall vi alla ha!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag vet inte, det är inte program som jag tittar på och dessutom skulle mitt deltagande kräva handikappanpassning. Måste jag välja så blev det nog Fångarna på fortet eftersom jag vet att de försöker skrämmas med diverse harmlösa djur där.
Lets dance är mitt val. I första hand för humorn i samtalen mellan David Helenius och jurymedlemmarna. Men såklart också för dansens skull. Att det är en tävling bryr jag mig inte om.
De andra två programmen är alldeles för gapiga för mig. Gladiatorerna skulle jag inte se på ens om jag fick betalt för det.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Fast…även en gladiator kan ju medverka i Let´s Dance ! 😉
#11 Ja, visst kan gladiatorer vara med i Let´s dance. Men tvärtom är kanske mer tveksamt. Försök att föreställa er Tony Irving och David Helenius i Gladiatorerna! Det vore en syn för gudar.😃
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Ingetdera!!! Lets dance, nja knappast för jag har ingen taktkänsla. Gladiatorerna - inte det heller, skulle få storstryk av alla. Fångarna på fortet - inte det heller. Skulle inte klara av alla djur och jag skulle behöva lång betänketid på gåtorna.