Idoler
Mycket prat om kändisar nu !
Har Du någon gång fått en autograf av någon kändis ? 🙂
Japp!
Oliver Ekman Larsson - Ishockeyspelare
Frida - Sjunger bland annat "dunka mig gul & blå"
Afrodite - Vet nog alla vilka är hehe
Är dem jag kommer på nu, vet att det är fler men kommer inte på vilka hehe
Men träffat fler kändisar än så 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej aldrig tyvärr.
Däremot fick jag en förfrågan av Lennart Hyland när jag var väldigt ung men jag tackade nej😉
Min bror jobbade på SAS och hade haft honom som kund och inte upplevt honom som särskilt "folklig" så jag lyssnade på brorsan, haha.
/Maria
Bert-Åke Varg
Karl Dyall
Peter Jöback
Alla i arvingarna :)
"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"
Nej, men snart får jag ett signerat diplom från Stan Lee 😎 Jag går en kurs som han är med och håller i.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Fått autografer av hockeyspelaren Håkan Södergren och Matt Sorum, trummis i Guns n´roses.
Detta var dock över 20 år sen, nuförtiden bryr jag mig inte om autografer🙂
/Christina
Inte jag heller…bryr mej om autografer !
Jag har en från Christer Sjögren förstås…och från Galenskaparna, Roy o Roger från Macken. Men det var längesedan.
Kul ändå att få veta om Ni har några ! 😃
Nej, eller jag har aldrig frågat om det. Träffat en del genom ex. Misstänker att styvdottern vill ha Måns Z autograf och kanske foto nu.
Jag har aldrig bett någon om autograf, men 1962 när jag var sju år tog min mormor med mig till Gröna Lund för att titta på när Mike Landon (Little Joe i Bröderna Cartwright och senare Charles Ingalls i Lilla huset på prärien), uppträdde där. Min mormor köpte ett signerat idolfoto av honom och det är det närmaste en kändisautograf jag har kommit.
Massor…av krognotor!👍
Mest Amerikanska, Italienska, Franska och Spanska kändisar på 60 talet
😃
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag jobbade som hotellreceptionist då jag var yngre. Där bodde en del kändisar … Arja S, Tore Wretman, Gunnar Wiklund, Kjell Lönnå, Sten & Stanley…kul att träffa dessa människor lite mera privat ! 🙂
Först läste jag rubriken som Idioter 😂
jag har en från Ernst Kirchsteiger om nu det räknas ;D Min kompis har honom som gudfar
När jag var 15 år så fick jag prya (som det hette då) på Stadsteatern i Göteborg och det var på den tiden som många av våra stora skådisar faktiskt jobbade där och inte i Stockholm😉
Göran Stangertz, Sven Wollter, Eva-Britt Strandberg, Ingvar Hirdvall, Kent Andersson, Lars Green med flera så alla dessa har jag träffat.
/Maria
# 12
Spännande !
Ja, det var jättekul. Jag fick prya där enbart för att vår familj kände två av skådespelarna annars så var det inte så vanligt att man fick prya på så populära ställen.
/Maria
# 14
Nej prya fick man mest göra som barnflicka. Du hade tur ! 🙂
#25 Jag minns att många pryade på någon av deras förälders jobb också.
/Maria
# 16
Ja, jag pryade faktiskt på Esso Motor Hotell också. Där jobbade min mamma och en kusin till mej. Det var kul och senare fick jag ett jobb som receptionist. Man träffade så många människor och jag trivdes jättebra.
#17 Vad kul🙂
/Maria