Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 593 ggr
[Sisa2]
0

Reklam !

Jag blir så trött på reklamen härinne !

Behöver bara nudda vid nåt och vips så kommer det fram reklam !

Har Du reklamfritt ?      🤔

InkaAthilea
0

Inte reklamfritt här heller. Tror inte att man kan få det reklamfritt? Eller?

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

[Sisa2]
0

# 1   Jo..men det kostar en slant !

InkaAthilea
0

Håller med om att det är sjukt irriterande att det bara poppar upp saker hux flux…

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

InkaAthilea
0

#2 okej. Det har jag missat…   Men nu vet jag. :)

[peter54]
2

Man kan installera Adblock, då slipper man reklamen, men å andra sidan är den här communityn reklamfinansierad, så man hjälper ju inte till här om man skippar reklamen. Jag har lärt mig att ignorera den och aktar mig för att lägga markören på rutorna.

annia1
0

Sisa som du skriver så verkar det som fått in så kallade PUP:s i datorn det är oönskade program som följer med när man installerar andra program. Kan även finnas installerat även i helt nya datorer. Och det är oftast då att det dyker upp reklam på olika ställen. 

iFokus har reklam ute till höger där ligger det fyra stycken. En stor som ligger längst upp på sajterna. Sen finns det en ibland två i trådar. Mer reklam än så finns inte på iFokus.

Så får du får upp reklam bara du snuddar vid nåt så har du skit i datorn. Har du det så kan det även göra att datorn är segare än den behöver vara.

Om man vill köpa reklamfritt så kostar 180 kr och det gäller för ett helt år.

.

annia1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tagit en skärmdump som visar var reklamen finns här på iFokus. Jag har förminskat sidan så man ser allt. Det kan ev finnas en till i trådar om de är längre. Det är det enda som finns på iFokus

Ibland så körs det nån kampanj så det kan dyka upp en stor reklam som täcker hela sidan, men det är inte ofta som dom har det.

.

[Sisa2]
0

Tack annia…bra att veta !    🙂

Anterrabae
0

Jag har reklamfritt, och därtill just ikväll fått hjälp med massa skräpprogram på datorn som gynnar popup-annonser. Men fram till nyss har jag inte använt iFokus på datorn, bara på telefonen och plattan, just på grund av all reklam.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Sisa2]
0

# 9

Ingen reklam på telefonen alltså ?

Anterrabae
0

#10 nä, inte mer än det som ligger i ramesen på iFokus annonsplatser. inget popup-tjafs i alla fall. Kanske ska tillägga att jag har IPhome och Ipad, så det är Safari som gäller då- Där kör jag i full webbversion, och det går kalas. Allt utom verktygsfältet i skrivrutan finns, så man kan inte använda ifokussmilysar, och editera special. det är också svårt att administrera löpsidan från platta/lur. I mina ögon är det så värt det, och slippa reklamen.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Sisa2]
0

# 11  OK !     🙂

Fridaaaa
1

Japp har reklmfritt, ad-block också installerad 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa2]
0

# 13

Går datorn snabbare då, Frida ?

Fridaaaa
0

#14 Ad-block & reklamfritt påverkar  bara webbläsaren/ifokus. Men ja jag tycker att det går fortare på iFokus med det och fortare på nätet med ad-block, slippa reklam, pop-up och så 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.