Godmorgon måndag 18 maj
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
god morgon! 🙂
God morgon
Härligt väder idag. Solen skiner ska se om de går klippa gräset idag.
Ska iväg försöka hitta något till brorsan han fyller år till helgen
Ha en skön måndag

God förmiddag! Regnade och blåste rejält i natt. Hörs rätt väl här under takåsarna. Ha en fin dag alla där ute 🌸
Hej idag ! Hoppas Ni har en bra måndag !
Goddagens! Jag håller mig hemma, och försöker hålla mig på fötter :-s Jag är rastlös, och ynklig. Samt försöker planera morgondagens sjukhusbesök..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
God eftermiddag!!! Ledig dag !!! Jätteskönt. Var på förmiddagen iväg och fikade med en väninna. Sedan iväg till posten och hämtade min nya surfplatta. Nu har jag grejat med den och tiden bara försvann. Verkar vara en kul liten platta. Önskar er alla en fortsatt trevlig dag!!!!
Läste precis i Expressen att det varit tumult vid "min" busshållplats. Tydligen har småkillar vandaliserat en buss och dessutom sparkat föraren.
Det måste ha hänt alldeles när jag passerat. Min man körde förbi massa polisbilar och undrade vad som hänt.
Obehagligt.
/Maria
God kväll! Sitter i bilen och väntar på maken som ska handla fyra saker på coop. Få se om han lyckas komma ihåg allt och inte faller för någon frestelse. Vi har varit och joggat lite, nu längtar jag hem efter dusch, mat och tv-tittande.
# 8
Huva…verkar hända en hel del hos Dej ! 😮