Gräset växer !
Har Du klippt gräsmattan ännu ?
Hur ofta klipper Du gräset om sommaren ?
Vilken typ av gräsklippare har Du ? 🙂
Vi har typ 3-4 kvadratmeter gräsmatta så det räcker med trimmern haha😃
Vid vår sommarstuga hade vi ungefär 3000 kvadrat och där hade vi en vanlig bensindriven gräsklippare. Jösses vad jag har vandrat med den.
/Maria
# 1 och vad motion Du får ! 😃
Haha, jag det tar minst 3 minuter😂
/Maria
Jag klippte runt huset igår, men har massor kvar då tomten är gigantisk. Använder en eldriven gräsklippare.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag klippte gräset i lördags, en vanlig bensindriven gräsklippare.
Jag brukar ha 5 gräsklippare (halvnakna) som gör tomten på 10 minuter.😃
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bor i lägenhet, så jag slipper klippa. Gräsmattan utanför fönstret har klippts minst två gånger.
Jag måste göra det snart. Har dock regnat hela veckan och baksidan är lerig på vissa ställen.
Kör med handjagare, en gammal hederlig som är räsern på gården jämnfört med nyköpta plastsakerna som finns i förrådet för alla att använda. Jag räjsar förbi alla leende, då de hugger och hackar med gårdens. Och min är härlig rostig i plåten, men vass utan sjutton!
Klippen gräset i snitt 1gång/vecka beroende på väder.
Har klippt en gång, men för mig är det faktiskt tidigt. En bensindriven än så länge, ska köpa en med sladd.
Hur ofta varierar med vädret. Men ett par gånger i månaden brukar det bli om det är normalt väder.
.