Godmorgon lördag 9 maj
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon alla.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Hej alla LKare vad ska ni göra idag?
Jag hade tänkt plantera buskar men det blåser så in i norden Och det är bara 6 grader så det får vara.Det blir innedag i stället!!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morgon!
morgon morgon!
Seg i knoppen idag, träningsvärk i armarna. Vi försökte nästan 1 timme igår att lasta in två hästar: en stegrade och backade, en satte hovarna i backen sedan stod han där xD Fick ge upp till slut…. Men ponnyerna gick bra :)
Idag får vi se vad som händer, sambon ska iväg en sväng, vet inte riktigt vad jag ska göra. Förslag?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oj förlåt men såg at Agge och jag hade skrivit på samma gång så jag tog bort min.
Fin häst, inte kan den väl vara din?
#4 Tack :) Nej är svärmors, är där och pysslar ibland :D
Förstår inte hur du hinner med.
#6 Inte så svårt 🙂 Prioritering 😉 Djuren är mitt intresse så, får mig att må bra. Aldrig ute och festar eller gör annat stort sätt, utan är skola, djur och familj främst😃
Godmorgon. Vi ska på en loppis idag😉
/Maria
Godmorgon alla. Tur man klippte gräset i går. Idag är det molnigt ser ut att de blir regn Får se vad lördagen bjuder på
God morgon allesammans!
Idag bjuder dagen på soligt väder med enstaka moln.
Ska ut på långpromenad med hunden och sedan en sväng till stallet där jag ska rida två hästar för en gångs skull.
(Har en egen och så brukar jag rida hennes sällskap när jag hinner och orkar med)
I torsdags var jag ute 4,5h med hunden efter jobbet, snacka om långpromenad!
Igår var jag ute med hunden och min dagishund i 3,5h + några timmar i stallet med dem tu.
Bjuder på en bild från gårdagen också, svarta är min dagishund, en Schäfer/Leonbergermix på 7mån och den gula är min egna, Schäfer/Dogo Argentinomix på 2 år :)
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
God morgon 🙂
Här är soligt och fint ute, 12 grader i skuggan. Nu ska jag åka iväg och fulla släpkärran med diverse byggmaterial så att vi kan komma igång med redskapsboden.

God förmiddag!
Blåsigt och 11 grader, känns segt idag, går nog över när jag kommer ut. Är marknad här så det blir att ta en titt på vad knallarna har att erbjuda🙂
gomidda' Jag ska pyssla och greja här hemma. Se om jag kan komma iväg och skaffa lite jord i eftermiddag, och kanske plantera lite. eller så nöjer jag mig med att dska, dammsuga samt tvätta och gå med hunden 😃
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Smakar det så kostar det. Fyra plint, fyra jordspik, 24 m tryckta 95x95 mm stolpvirke, 35 m regel 95x45 mm, 4 m gängstång 10 mm, 40 mutter m10, 40 brickor = 3049 kr, som hittat 😉
#14 Hahaha, du låter som min man. Han rabblar en massa och jag nickar instämmande för jag har ingen aning om vad han pratar om😃
/Maria
#15 Du får be honom tolka det jag skrev då 😉
#14 Var handlade du om man får lov att
fråga
God kväll! I förmiddags drog jag med maken till stan Göteborg. Blev misslyckat eftersom väl framme upptäckte vi att ingen av oss hade pengar med sig. Åka bil i Gbg är så tråkigt, så jag skippade alternativet att åka hem och hämta pengar. Aja, vi tog i alla fall en liten promenad i Slottsskogen, innan vi åkte hem igen hungriga. Det var hyfsat väder! Ska nog återvända om ~ två veckor och se om azaleadalen blommar. Då SKA jag ta med pengar eller något gott att äta! Hoppas ni har en bra helg Och att #3 hittade något skoj att sysselsätta sig med :)
#18 Azaleadalen är vackert men ingenting går upp emot Botaniska som ligger alldeles bredvid😉
/Maria
Okej, då går jag och kollar botaniska om två veckor! :)
Det blev lite väl äventyrligt på sena eftermiddagen när jag drog fram vår gamla jordfräs för att se om jag skulle kunna få igång den. Jag tror att det är närmare tio år sedan jag fixade tändsystemet på den, men efter det är det inte körd alls.
Luftfiltret var helt igensatt, så jag tog bort det, fyllde lite bensin i tanken och hällde några droppar direkt i förgasaren. Sedan drog jag i startsnöret. Vid första draget i snöret bara skrek den illande högt. Vid andra draget baktände maskinen och jag fick bensin i ögat, det brände som eld och jag såg nästan ingenting.
Då är det tur att jag har en läkare hemma. Spolade ögat med ljummet vatten i tio minuter. Svedan gick över och jag har inga problem att se nu. Efter den pärsen la jag en trasa över förgasaren när jag drog i snöret nästa gång. Jag fick igång det gamla skrället och jag provade att fräsa lite i jorden, det funkade perfekt 🙂
#17 Cristine, jag handlade på vår lokala bygghandel, Östervåla Bygg.
#21 Men käre nån. Linderödsgrisar är bra jordfräsar annars och går inte på bensin😉
/Maria