Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 444 ggr
[Sisa2]
0

Behjälplig

Är Du så bra på något, att Du ibland blir tillfrågad om att hjälpa till ?

Baka tårtor, resetips, en hejare på datorer, arrangera fester, uttrycka dej i skrift osv.

Alla är säkert bra på nåt !     👍

Intehärutandär
1

Konditor/bagare är jag ju, så sådana beställningar får jag ofta. På gården är det oftast trädgårdsfrågor. Vad som ser bra ut, vad som planteras vart osv. 

På nätet är det ofta att jag ska uppdatera bloggen. Har haft den nuvarande bloggen i 8 år. Eller hjälpa till med hemsidor, bloggar, headers, designer, koder osv. 

Jag är en tusenkonstnär och pysslar med allt estetiskt som går.

[peter54]
0

Ja absolut, flera olika saker. Jag blir kontaktad mer eller mindre dagligen med frågor om diverse ting jag är så bra på att andra vänder sig till mig i första hand.

morten.dynamite
0

Datorer och elektronik får jag mycket frågor om. Jobbar med El, Datorer, Elektronik felsökning och reparation så egentligen inte konstigt.

fotokrafs
0

Nej, aldrig. En unge som vill att jag ska komma och vara barnvakt igen, fast det tycker jag inte räknas. Min man däremot.. han är bra på matematik, el, ljud, svenska, engelska och viss datakunskap så där kan det droppa in frågor.

Maria
0

Nej jag har nog inga större talanger kvarSkrattar

Här hemma är det min man som är den stora fixaren och har alltid hjälpt vänner och arbetskamrater med allt möjligt.

Han är en riktig tusenkonstnär. Förr gjorde han mycket sjömansarbeten i makramé. Klädde in flaskor och gjorde små mattor, nyckelringar m.m

Han har också gjort fantastiska pipor av briarrot och sjöskum.

/Maria

[Sisa2]
0

Nåt jag skulle vilja vara bra på är datorer…men kommer aldrig att bli !   😴