Godmorgon torsdag 30 april
Godmorgon på er!
Tiden går fort och nu är det redan den sista april - månaden maj står för dörren - årets vackraste månad. Ute är det 6 grader och det ser ut att bli regn. Jag får säga som min mamma att "det behöver regna". Jag gillar inte regn men här är det torrt ute i naturen.
Nu är jag snart på väg till jobbet - önskar er alla en fin dag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon på er. Jag är ledig idag så det blir en långhelg för min del.
Det hällregnar i Göteborg och är bara 6 grader. Känns som normalt valborgsväder😃
/Maria
God förmiddag!! Hittills softat och njutit av morgonkaffet. Eftermiddags / kvällsjobb väntar idag. Önskar er alla en riktigt trevlig valborg!!
God morgon 🙂
Idag är det halvklart väder här, men kallt och blött, det har regnat under natten och temperaturen ligger runt 4-5 grader. Ungarna går i skolan som vanligt idag. Tanken var att kusinerna skulle komma hit ikväll så vi kunde åka till Gysinge för att titta på brasa och fyrverkerier, men med det här vädret känns det inte så lockande.
Godmiddag Valborg i dag Jag ska jobba kväll. Ha en skön kväll
Hej alla Valborgsfirare och även Ni som inte firar !
Ledig är jag idag, men ska jobba imorgonbitti så här blir lugnt. Vädret är inte så inbjudande till att fira Valborg heller..+8 grader och regnet hänger i luften. Så jag tar dagen som den kommer !
Fin Valborg till Er !
God eftermiddag!'
Jag är precis hemkommen från högskolan. Det har varit en mycket inspirerande dag 🙂Jag fick lite energi till att skriva på min tenta, och det behövdes.
Jag har blivit myggbiten på örat, så just nu har jag en röd boll på höger sida av huvudet. Mycket charmant ska jag be att få tala om!
Ha en bra valborg allihop 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se