Växer det?
Så fint. Jag känner igen det där med katter bland blommorna😉 Ska se om jag kan ta någon bild på mina "överlevare".
/Maria
Visst blir man glad när de överlevt!
Jag satte om mina pelargoner för en tid sedan och av 26 st var det 25 som överlevt 🌺🙂 Vid omplanteringen passade jag på att ta några sticklingar också, så nu har jag runt 30 st. Lycka!
Å så fina blommor du har Maria!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det är guld att ha ett "uterum" De flesta växter överlever där verkar det som.
/Maria
Vi håller på och färdigställer ett uterum - det ska bli så härligt att kunna sitta där med blommor, grönsaker och katterna. Och så sitter vi i redskapsskjulet på sommarkvällarna också.
#8 Så härligt.
Vårt är bara på 6 kvadrat men det är nog just de kvadraten i huset jag uppskattar mest.
/Maria
Vårt blir nog dubbelt så stort. Vi ska ha lite "växthus" där. Det gäller bara att det inte blir för mycket. Två tomatplantor (och de ska få stor kruka för att växa sig stora) en stor gurkplanta och en melon har jag tänkt till sommaren.
#10 Åh vad det låter härligt.
Det är lätt att man går till överdrift. En balkong vi hade för många år sedan blev det så mycket växter på så att jag fick ställa undan sittmöblerna😉
/Maria
Ja, det är så lätt att sätta många växter! Jag har satt lite blomplantor och det får inte bli fler. Jag ska försöka byta bort flera av dem så jag får fler sorter.