Har du hängt undan vinterkläderna?
Jag tog fram min vinterjacka när vintern började men tycker den är så klumpig så jag har använt kofta istället och den åkte ut igen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nä jag tror jag har dom på lite till… Även om de är vår här nere i Malmö.
Börjar pö om pö lite åt taget.
Hänger aldrig undan nå vinterkläder eftersom jag aldrig plockar fram vinterkläder! ^^ I 4 år nu har jag kört med Jeansjacka/Tygjacka hela vintern å då bor man i Norrland ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Nej det kan fortfarande bli ganska kalla dagar här och då är dunjackan bra :)
Nej, verkligen inte. Det brukar inte bli förrän början - mitten av Maj månad.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Den här vintern har jag inte använt min vinterjacka en enda gång, det har blivit höstjackan av fleece.
Funderar på att hänga undan vinterkläderna, men det är skönt att dra på sig en rejäl jacka på kvällskvisten fortfarande. Och vinterjackan håller bilbältet borta så bra från magen.
Har inte heller hängt undan vinterkläderna då jag inte tog fram några (varmblodig :))
Med tanke på att det fortfarande är flera decimeter snö så nej
l'm back
Nej för tidigt ännu, lär bli mer än ett bakslag genom mars och april 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag använder min vinterjacka fortfarande, frusen som jag är men det är nog dags att byta.
/Maria
Idag är det kallt och grått och blåsigt så då åkte vinterjackan på igen. Annars har jag börjat använda skinnjackan lite smått.
Inte ännu…men snart!!!!!
För kallt att hänga undan jackorna. Idag hade jag lite tunnare vinterjacka o torgvantar. Och tjockare sportskor. Vinterskorna har jag inte använt i år. Har å andra sidan inte kunnat gå. Får dröja med klädbyte i garderob någon månad.
Nej! Men funderar på det. Tror dock att jag får vänta ett par veckor.
Vågar inte riktigt hänga in den än. Lite för kallt fortfarande (använder den fortfarande också). Men jag tänkte rota fram vårjackorna och hänga fram dem dock. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Nej, inte alls. Jackan är bra att ha än ett tag. Det är minusgrader på morgonen ett tag nu.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kallt idag! Skönt med varm jacka!

Nej hu..alldeles för tidigt för en som är frusen av sig🥶🙂
Även om de har varit fint soligt väder här över Malmö. Så har de varit kallt kyligt nollgradigt till minus på natten. Så än behåller jag min varma jacka. Önskade att jag behöll långkalsongerna också på morgonen,😃
Långkalsonger var skönt på morgonen!
Går med vinterjacka fortfarande och tjocka tröjor men jag bor i Norrland och här finns ingen större värme än.
Jag har kvar min jacka jag hade under vintern, det är ju här i stockholms län varmt nu över 10 grader varje dag typ.
men det är så varmt att jag får ha den uppknäppt eller går ut med en kofta, men vissa dagar blåser det väldigt mycket. Jag är van vid att det blir vårväder i slutet av mars/början av april och sen blir det mer och mer sommar fram till maj :)