Vem är du?
GLADER
TOKER
BUTTER
BLYGER
KLOKER
TRÖTTER
PROSIT
Själv är jag Trötter, jag är trött jämt och kan sova stående och till och med skriva och måla sovande.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
En kombination av Trötter och Butter den senaste tiden. Normalt är jag nog annars Toker.
Glader.
BLyger x3
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Jag är en glad trötter😃
Efter min hjärnoperation så fick jag diagnosen "asteno emotionellt syndrom" vilket är hjärntrötthet.
Jag har visserligen blivit mycket bättre men det kommer förmodligen aldrig bli som förr. Jag har istället anpassat livet efter omständigheterna och jag är fortfarande lika glad.
Många av mina arbetskamrater pratade om kommande depression (vilket är vanligt) och jag arbetade dessutom på neuropsykiatrin😉 men inte kom det någon och nu är det 4 år sedan så den lär utebli🙂
/Maria
Glader :)
Jag passar bra in på åtminstone fyra av dem 😉
Idag är jag iallafall prosit, det är ett som är säkert! I normala fall är jag väl lite av varje.
KLOKER,
eftersom jag alltid försöker se det possitiva i tillvaron!
Glader! Nästan så att det blir obehagligt.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
# 9 Hur kan det vara obehagligt att vara glad ? 🤔
Snövit ? Är lite av varje. Är kroniskt trött(er). Har social fobi - blyger (inte samma sak som blyghet, men andra tror det). Pessimist (butter). Glad(er) utåt för det mesta och får andra att skratta (toker). Och ofta sjuk, fast mindre efter tonsill-op.
Glader fast Folk som inte känner mig uppfattar mig nog som Blyger eller Butter Medan folk som känner mig säger nog Toker
#10 Det är en försvarsmekanism också. Det går ofta till en sådan överdrift att jag inte kan vara något annat.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
För det mesta Trötter - Butter men nu kan jag lägga till Prosit.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
😴
🤪
😃
Jag är ofta glader! Men kan vara någon av de andra också ibland 😂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag är glader med inslag av toker!
/Christina
Jag är en trötter toker som för det mesta är glader, när jag inte är butter då.😃
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
😃
Jag måste nog placera mig under butter xD I alla fall denna dag^^
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Idag är jag TRÖTTER.
Jag tror att vi alla är lite av varje liten dvärg 😴
Just nu är jag Prosit. Förresten så är vi familjen Prosit här. Vi är genomförkylda allihop.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Kloker, enligt omgivningen i alla fall.