Hörde du om busschauffören
som körde efter gps i 21 timmar men åt fel håll. Han skulle köra skidåkare från Belgien till Lappland landade i Lapland i Frankrike vid Spanska gränsen så de åkte och åt tappas i stället för att skida.
Har du hört något roligt?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Även om det var på natte tycker man att någon borde märkt något.
Detvar ju inte mörkt i så många timmar
Det är väl baksidan av att lita till elektronik istället för att se vilket väderstreck man kör åt. I den situationen hade jag nog blivit ganska arg och besviken.
Jag kommer osökt att tänka på lastbilschauffören som brakade ut på den där skogsbilvägen och inte kunde vända… Undrar om han står där än och blockerar? Ibland undrar man ju om det inte lirar fullt ut… Jag menar han måste väl ha sett att han blev dirigerad in på världens ko-stig i skogen? Blir man inte lite uppmärksam då som förare av ett stort fordon?
#2 Konstigt nog trodde de att det var en överraskning och var väldigt nöjda med tappas svängen och den förlorade skiddagen, som väl blev två kan jjag tänka omde skulle ända till Lappland.
#3 Ja ibland så undrar man Tanatos Nyx
#4 Nog skulle jag ha reagerat på en gång Maria, Om jag kliver på i Sundsvall tex,
nog sjutton skulle jag lagt märke tillom bussen kört mot Stockholm i stället för mot Sollefteå
Haha, märkligt att inte någon av resenärerna reagerat på felnavigeringen.🤔
/Maria
Konstigt att ingen undrade när snön skulle komma utefter vägen och i naturen!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!