True detective
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi fick några serieboxar av sonen i julklapp och har just sett färdigt "True detective" Den var sååå bra och jag ser att den började på SVT i februari så jag undrar om någon annan ser den också?
Musiken till introt är jättehärlig också.
/Maria
Hjälp mig att förstå vad som är så bra med den här serien, har tittat på de 3 avsnitt som visats på SVT, och får inte någon känsla alls för den.
Den tar sig om man säger så😉
De första avsnitten kanske man kan uppleva som sega då de förhör killarna och man ser återblickar på den gamla historien men det hela sys ihop långsamt men säkert.
Jag gillar det sega tempot och den suggestiva stämningen.
/Maria
Åååå, vi såg den kring jul och den är så bra!! Och även musiken!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#3 Haha, du är nog den första som reagerat som jag😉
/Maria
Vi gillade den verkligen och det gick fort att se alla avsnitten i boxen!
Äntligen någon med god smak😉
/Maria
Musiken, mystiken, miljön - allt var bra 😂😉
Älskar True detective, vi såg säsong 1 för ett tag sen och jag gillar verkligen att det går långsamt fram, långsamt på ett bra sätt! Matthew McConahew (stavningen är mycket oklar haha) är nästan svår att känna igen då han är ovanligt smal och så allvarlig. Och musiken är ju fantastisk!
/Christina
#8 Åh en till med god smak😉
Vad som också är bra är att säsongen har ett avslut vilket inte många serier har numera.
/Maria
#9 Eller hur 😃
Ja, avslut är rätt ovanligt numer, det brukar ju vanligtvis vara en "cliffhanger" som lämnar en i ovisshet och nyfikenhet!
/Christina
Aj då, jag som hade tänkt följa den, men la av då jag råkade missa början
Jag kollar nu när det går på tv. Vet inte vad jag tycker… första avsnitten vet jag inte om jag gilla så himla men det verkar ta sig..