Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 779 ggr
annia1
1

God Morgon 9 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon

Här är det runt nollan just nu. Igår blåste det av och till, men jag städade bilen i alla fall. Idag har de sagt att det ska bli sol, får väl se om det håller. Ska iväg och handla annars blir det en vanlig slödag.

Bilden tycker jag visar bra på det där ordspråket, man tager vad man haver. Finns en sak till bilden passar på, allt går att återanvända bara man har fantasi att komma på nåt.

Hoppas ni får en bra start på veckan.

Bild från pixabay.com

.

Afturelding
0

Godmorgon!

Här var det en riktigt tjock dimma när jag gick upp, men nu är det soligt och fint. Ska strax hoppa i duschen så att håret hinner bli någorlunda torrt tills jag ska ta bussen klockan 12 😉

Hoppas ni får en bra dag alla som tittar in!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Toyan
0

God morgon!

Solen kikar fram. 4,3 grader. Ha en underbar måndag med allt ni hittar på🙂

aggeelin
0

Godmorgon!

Jag är snart på väg till jobbet. Solen skiner och det ser ut att blåsa mindre idag. Skönt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Solen skiner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Har varit iväg lämnat in min cykel, för kedjan är dåligt skitdålig och hoppar av hela tiden.,
Förstod inte riktigt vad han pratade om.. för han sa något om förra ägaren dom kejdorna han hade. men de tror jag inte på..
Nu hade han fått in nya kedjor. Sätter dit en ny utan betalning. Jag hade inte betalt alls.
Vet inte hur varmt de är i Malmö men varmt är de.
Vet ni förkylningen är nästan bortblåst.

Tarotstollan
0

Kul bild i inlägget! 😃
Här har varit solsken och väldigt vackert men jag har varit inne hela dagen och vilat. Är så trött på min "nya" förkylning, bara inne på 3:dje veckan ännu.
Skall fixa lite mat och sen blir det "Det okända" i kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

stina63
0

Ja den bilden är roligt,, häftig bild hehe
Ja nu har jag fått en ny kedja och detta var en ny kedja de såg jag. Hoppas de håller nu.