Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 482 ggr
annia1
1

God Morgon 20 Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon.

Här är det 4 grader plus. Ska bli plusgrader även senare idag. Men det går rätt snabbt ute nu för isen att försvinna, men vägen här är glashal så hoppas det går bort än mer.
Och tiden går fort. Visst februari är kort månad, men snart slut. 

Hoppas ni får en trevlig fredag.

Bild från pixabay.com

.

[eevie Z]
0

Tack det samma! :)

Maria
1

God morgon.

Jag ska strax iväg till Sahlgrenska. Inte jobba utan jag ska vara försökspatient på examination för blivande neurologer. Två stycken ska jag träffa. Jag har gjort det några gånger nu och de är så duktiga.

/Maria

[peter54]
0

God morgon 🙂

Fem plusgrader, snön är snart borta, grå himmel och fortfarande hård vind. Nu ska jag till dialysen. Ha en bra dag alla.

aggeelin
0

Godmorgon!

Läskigt väder ute idag 😐

#2 Intressant att vara försökspatient (proffspatient 🙂)

Önskar er en fin fredag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

God morgon

Vilken härlig god bild Annia
Februari är snart slut skönt. Mars kommer snart är det vår. Men än är det vinter.
Jag ska jobba helg. Tittar in emellanåt.
Ha en skön Fredagskväll

[GunillaF]
0

God förmiddag på er!

Efter några dagar i sängen känns det lite bättre i förkylningen.

Solen skiner lika fint idag som den gjorde igår. +8 grader och varmare lär det bli fram mot eftermiddagen.

Foto, GunillaF

Carrosh
0

God förmiddag!

Sitter och funderar lite över matlåda här. Jobb ikväll och hoppas på lite nattjobb sen i helgen. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Intehärutandär
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått handlat lite idag med skjuts. Kan ju inte gå själv då ambulans kan vara aktuellt när som. Ingen lust att lägga mig ned på en affär, så folk får gå över/runt mig. 

Det var skönt! Ute skiner solen och det har droppat från taken i några dagar nu. Mina anemoner har börjat titta fram, igen. De blommade sist i höstas och blommorna stod upp lila och vackra runt jul med. Sedan snöade dem över då vintern kom.