Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 957 ggr
annia1
1

God Morgon 19 Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla LK:are god morgon

Här är det nästan 5 grader plus. Ska bli mulet och plus senare idag om det stämmer.
Man kanske ska ta sig en allvarlig funderare på om man inte ska ta en omväg om man ser denna skylt.

Hoppas ni får en bra dag.

Bild från pixabay.com

.

aggeelin
1

Godmorgon!

Här blåser det idag också och det är en massa jobb som väntar. En del sånt som jag skjutit på 🤐det fungerar inte i längden..

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

Jag tycker att det behövs en blomma idag - bilden har jag tagit själv.

aggeelin
1

Och en vacker allé där ljuset silar igenom löven.

aggeelin
1

Vi kan ta en vacker bild med snö också 🙂

Afturelding
1

Godmorgon!

Idag är en produkiv dag. Har suttit här i 1½ timme och har redan fått till en sida text. Den här delen av tentan var betydligt lättare att skriva, mest egen analys. 

Min komplettering på förra kursen har blivit godkänd också! Fick mail igår från kursansvarige som berättade att han skickat in underlaget.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
1

God morgon.
Håller på att försöka vakna, Går så där 😃 Men med lite mer kaffe så går det bättre

Ha en skön Torsdag

[peter54]
1

God förmiddag 🙂

Isen på våra gångar som skottats i snön är nu nästan isfria och jag kan gå där utan att behöva ha "medrollatorn" (sparken). Det är 7 plusgrader och grått, den hårda blåsten som plågat träden det senaste dygnet har mojnat av lite.

Här är full verksamhet, elektronikskrot har körts till återvinningen och nu matar jag mina "kringeldjur".

Cristine
1

Hej mitt på dagen, solen skiner in och värmer så gott☀️, vilken fröjd efter alla gråa och blåsiga dagar.🙂

Tittade bara in en vända för nu måste jag fika och fortsätta  med papperen.

http://www.taringa.net/posts/info/17453797/El-paraiso-de-los-gatos-es-una-isla-en-Japon.html

översätts till Svenska.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Carrosh
1

Godkväll!

Här har det både blåst och regnat hela dagen! :O 7 plus har vi, känns ju mindre bra…

Inte gjort ett endaste dugg idag. Rätt skönt. Ledig och passar på att ta det lugnt och titta på serier (och dricka en massa kaffe förstås hehe). :) Hoppas ni alla haft en fin dag, och att ingen drattat i backen!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!